האגודה הסודית המסתורית של הודו העתיקה ותשעה הגברים האלמונים…

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

גילה זכריה:

האגודה הסודית המסתורית של הודו העתיקה ותשעה הגברים האלמונים…

החברה הסודית החזקה של תשעת הגברים האלמונים שומרי הסודות הוקמה על ידי המלך אשוקה הגדול..בערך 270 לפני הספירה) של שושלת מאוריה.

הם היו להודו מה שהאילומינטי הוא לעולם המערבי רק יותר מסקרן . האגדה מספרת כי לאשוקה, מלך אימתני וחסר רחמים , שעבר שינוי דרמטי ושינוי לב לאחר שהיה עד לטבח שהתרחש בשדה הקרב של מלחמת קלינגה. הוא הבין שהכיבוש האמיתי היחיד של מלך הוא לא לזכות בערים אלא לזכות בלבם של אנשים על ידי שמירה על חוקי החובה והאדיקות. זה הוביל אותו לאמץ את עקרונות הבודהיזם. הוא הבין את מידת הנזק שיש לחזות בעולם אם הכוח והידע , שהוא השיג מימיו הפחות שלווים, יילקח לידיים הלא נכונות. וכך נולדה החברה הסודית של תשעה גברים האלמונים.

וולס, בספרו "מתווה של היסטוריה עולמית", כתב:

"בין עשרות אלפי שמות המלכים שהצטברו בתיקי ההיסטוריה, השם אשוקה מאיר כמעט לבדו, כמו כוכב.


"על כל אחד מתשעת הגברים האלה הוטלה האחריות לפתח, לשמר ולמנוע את הידע הסודי להגיע לידיים לא ידועות. הם היו צריכים לשמור על ספר ידע אחד כל אחד. ידוע היה כי הספרים הללו הכילו ידע עליון, אפילו סודות מוערכים של אנטי-כוח המשיכה ונסיעות בזמן, שיכולים היו להניע את האנושות לדרך ההתפתחות והאבולוציה, אך אם עבר לידיים לא נכונות, היה בכוחו להשמיד את האנושות במלואה.העולם למד על קיומם של גברים האלמונים אלה ב 1923 באמצעות ספרו של טלבוט מאנדי "תשעת הגברים האלמונים" , הוא היה חבר במשטרה הבריטית ושירת בהודו 25 שנים. בספרו הסביר מונדי כי כל אחד מתשעת החברים היה בעל ספר שעודכן ללא הרף והכיל דיווחים מפורטים על נושא מדעי מסוים. הוא גם הסביר כי הגברים לעיתים רחוקות מאוד גילו את עצמם בפני חכמי העולם כדי להעביר להם ידע – הכל למען המטרה הגדולה יותר של האנושות.


בהתחשב בכך, נשמעה גם השמועה כי המדענים ההודים ג'גאדיש צ'נדרה בוס וויקראם סראבהאי, שהיו מאמינים נלהבים של החברה הסודית, היו למעשה חברים בחברה.
פענוח תשעת הספרים …

1)הספר הראשון עסק בטקטיקות של תעמולה ולוחמה פסיכולוגית שלימד כיצד לעצב דעה המונית. לדברי מונדי – המסוכן ביותר בכל המדעים הוא זו של גיבוש ושינוי דעה המונית אך ורק מכיוון שהוא יאפשר לכל אחד לשלוט בכל העולם.

2) הספר השני עסק בפיזיולוגיה והוא מסביר כיצד להרוג אדם באמצעות מגע. זה מכונה 'מגע המוות' – מושג המלמד כיצד להפוך את הדופק של אדם באמצעות מגע פשוט ולהרוג אותו . ההערכה היא שאומנות הלחימה של 'ג'ודו' נלקחה מהספר השני הזה.

3) הספר השלישי עסק בביוטכנולוגיה ומיקרוביולוגיה. יש האומרים כי החיסון נגד כולרה נבע מהידע שנשמר בספר זה.

4) הספר הרביעי התמקד באלכימיה ושינוי מתכות.

5) הספר החמישי עסק בקשר עם תקשורת ארצית וגם חוץ-ארצית, והוכיח את העובדה כי תשעה הגברים הלא ידועים האמינו בנוכחות זרה.

6) הספר השישי הכיל את סודות הכבידה והסביר את המושג 'וימינקה ששטרא' – אמנות בניית וימאנות (ספינות אוויר) המכונות לעתים קרובות עב"מים קדומים.

7) הספר השביעי הכיל ידע על היקום והקוסמולוגיה שהכילו את סוד מסע הזמן.

8)הספר השמיני דן בתכונות האור, כמו מהירות האור וכיצד לשנות את המהירות שלו כדי להשתמש בו כנשק

9)הספר התשיעי עסק בסוציולוגיה. הוא כלל חוקים להתפתחות חברות אנושיות ואמצעי לחיזוי ירידתם בסופו של דבר.אז השאלה היא: האם החברה הסודית של תשעה הגברים הלא ידועים היא אמיתית? גם אם כן, כנראה שלעולם לא נכיר, לפחות לא במהלך החיים האלה.

מקור הפוסט:

**האגודה הסודית המסתורית של הודו העתיקה ותשעה הגברים האלמונים…**החברה הסודית החזקה של תשעת הגברים האלמונים שומרי…

Posted by ‎גילה זכריה‎ on Sunday, January 5, 2020

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *