קאסם סולימני פוצץ וגופתו פוזרה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

נשיא ארה"ב אינו חושש מחיסולים ממוקדים וזאת לאחר שהוא מבין כי הם מעוררים שינויים, מהלך שכזה מבהיר כי אסד אינו חסין ואף לא חסן רוחאני – נשיא אירן.

דונלד טראפ הוא איש מבוגר, ובבגירותו הוא מבין כי תקומה של אנשים אשר פועלים במתכונת של "היטלריזם" צריך לחסל כל עוד הם קטנים, ולראיה הבוקר חוסל קאסם סולימני האשי אשר החזיר את המזרח התיכון במשך מספר שנים והפך לאגדה קוסמת.

טראפ הבין כי קאסם בוחש יותר מדי בחיי אדם, וברגע שזה הגיע לפגיעה בקבלן אמריקאי קאסם סולימני קיבל מיד את החשבון בדמות של פיצוץ אור קולי ופיזור גופתו על פני השטח כיאה לרוצח המונים – כל עוד הוא רצח סונים העולם המערבי שתק.
סולימני הוא צורר הסונים, הוא עינה קשות אלפי סונים, רצח אלפי סורים, השמיד אליפ עירקים ואף בתוך מדינתו הוא היה איש אלים במיוחד, טראפ עשה חסד עם העולם.

הקצב מבגדד הבין הבוקר שאף אחד לא חסין, אסד יכול למות כל רגע, הוא איש מוגן, ההגנה הרוסית שהוא מקבל היא בע"מ בלבד, למעשה דונלד טראפ סימן כי כל אדם אשר יהפוך עצמו לצורר ימות ולא יתפתח לרמה של גרמניה של שנות 30 במאה הקודמת.

טכנית אם אסד היה מושמד אין ספק כי העולם היה מכיל פחות שנאה, האיש מסוריה כל כך שומר על האינטרסים שלו עד אשר הוא שולח חביות נפץ אל עמו ולצורכי השמדה, ופה בדיוק העניין, ברגע שאסד יפנה מעט ויפגע באמריקאים ולא יתכסה אחרי טרוריסטים אירנים זה היה סופו.

הסיפור מזכיר מאוד את נושא הסמים בדרום אמריקה, כולם רצחו את כולם, אבל ברגע שסוכן אמריקאי חוסל שם נפל דבר וכל הקרטל הושמד – אל תפגעו באמריקאים, בטח שלא בסוכנים אמריקאים.

באמריקה כמו באמריקה, קודם כל חיי האמריקאים חשובים יותר, ברגע שקאסם סולימני ניסה לפגע השגרירות האמריקאית כבר הובן שיש לסמן עליו X, שצריך להוריד אותו, שהוא נותן אור ירוק לכל מיני ארגונים לנסות והשמיד את השגרירות.

טכנית, לא נתפלא אם טראפ יבחר בכיוון של חיסול ממוקד של מספר נשיאים במזרח התיכון , אנשים כמו בשאר אסד ורוחאני הם עלולים להיות ממגורים מהמרחב הציבורי בין רגע.

אין ספק כי דיקטטורים בדמות הממשלה האירנית היא ניתנת לחיסול והשמדה היות והיא דוגלת בהשמדה המונית של אזרחים ברחבי העולם שלא יענו לדרישות השיעיות שלהם, בניגוד גמור לצפון קוריאה שהיא מדינה סגורה ואינו שואפת להתרחב לאימפריליזם הגלובאלי אלה להגן על עצמה מפני העולם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *