סופה של סין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הגיע העת לומר כי סין לא תחזור להיות סין והיא למעשה בהליך התגלות שלא היה בעידן החדש, סין נגמרת לנגד עיננו, ואין מי שיכול לעצור את התהליך.

קונספילים רבים יודעים כי לאור התהליכים המהונדסים שבוצעו ע"י תאגידים ושלל ממשלות בזמנים שונים הפעם הדבר מכה בעוצמה ולא ניתן לעצור אותו, סין סוגרת אט אט את שעריה ונמוגה אל תוך עצמה, העולם הולך לראות פלאות ובהנחה כי מדובר באחרית הימים ניתן לומר כי הזמן הזה הוא זמן קסם.

וירוס התפרץ בתוך העם הסיני אשר מכיל מלייארדי אנשים, ובעוד הסינים עומדים בשעריהם ולא נותנים לאף אחד לצאת ממחוזות מסוימים, האזרחים הסינים מחוסלים ע"י הממשלה הקומוניסטית ואינם וכולים לזוז ולנוע, העם הסיני מבין שהם הוא יאמר לממסד שהוא חולה בנגיף הממשלה תורה על החיסול שלו, הממשלה לא לוקחת שבויים ולא לוקחת חולים, כולם מחוסלים.

העולם עומד מלכת ואינו מגיב לבעיה הסינית, למעשה כל עוד הבעיה בסין כולם מנסים להותיר אותה שם, אבל בסין מאוד נהרגים ע"י הממשלה ואין להם כל מושיע, העם הסיני צריך לעשות תשובה של ממש על מנת להינצל מהמכה שהם מקבלים באחרית הימים.

ממשלת סין סוגרת מחוז אחרי מחוז, כבר עכשיו כלואים מליוני אנשים ואין להם דרך לברוח מגורלם, הסינים ידועים כאומה סגורה ולכן קל להם לפועל כרגע, אבל הוירוס מכה אותם בתוכם ומי שלא יברח פשוט ימצא את עצמו מודבק בוירוס ובשלב הבא כנראה מחוסל בין אם זה כתוצאה מפעילות הוירוס או ע"י הממשלה.
כבר עכשיו עשרות טיסות מבוטלות לסין והמסחר נפגע קשות, אסור להיכנס למחוזות רבים בסין והשמועה אומרת כי הממשלה מחסלת אזרחים תוך שרפת גופתם (חלקם בחיים ברמת פציעות קשה), אין לוירוס תרופה ואין כרגע מה שמונע את המשך ההתפשטות שלו, הוירוס התפרס ונפוץ בקרב מליונים והוא מקנן בגופם ומדי פעם מבליח ומחסל אנשים.
כבר עכשיו מדובר על סדר גודל של 400 מליון איש אשר בפוטנציאל הדבקות ונשיאת הוירוס מה שיכול להביא לקריסתה של סין.

באם סין תקרוס אל תוך עצמה מוטב לעולם להביט בפלא הבריאה, הסינים אחרי הכל הם ממשלה קומוניסטית אשר לה אג'נדה אחרת וטובת האזרחים שלה שונה מהרבה מקומות, זילות החיים בסין אינה כבישראל.



בין וירוס ובין גאולה מוטב לסינים לעשות תשובה, ומהי התשובה?
מוטב שיחזרו למקורות ויראו מה כתוב בקץ אחרית הימים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *