הרוסים יהודים כמו שהישראלים פורטוגלים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מי שקורא לאסור כניסה של רוסים אשר אינם יהודים צודק, אם לא נעצור את העליה הרוסית אל תוך ישראל נקבל מנה גדולה של ערבים אל גבולות המדינה.

הקריאה לעצור כניסת רוסים שאינם יהודים מוצדקת ואין לומר עליה כי היא גזענית, אין פה שום עניין גזעני היות ומדינת ישראל היא מדינת היהודים ולא מדינת הרוסים או הנורווגים, מי שלא יעצור ברוסים יקבל טענות על גזענות כאשר הערבים יעמדו במשטרת הגבולות.

מה שעושה התקשורת הבולשביקית זה דה לגיטימציה ליהדות של מדינת ישראל, הרי כתוב במגילת העצמאות שמדינת ישראל היא מדינת היהודים, אבל אנשים כדמות אהרון ברק מבקשים בשם חוק השוויון לנסות להתיר לפה אוכלוסיה אשר אינה נמנת עם הקריטריון הנ"ל.

טכנית, אם נכניס רוסים עכשיו אל המדינה מבלי לאשש את העובדה כי הם יהודים אלה רק בגלל גחמות השמאל נקבל עכשיו מדינת כל אזרחיה במהרה וכל זה בחסות מפלגת ישראל ביתנו אשר היא עצמה מובילה את המאבק ומאותרגת ע"י התקשורת הבולשביקית.

התופעה של עצי אשוח ברחבי ישראל לא נובעת מעצם התנצרות האוכלוסייה במדינה, אלה כניסה מאסיבית של לא יהודים למדינה שרובים מגיעים מחבר עמים וחלקם הנכבד מקדם קומוניזם בתוך גזע המוח שלו.

קומוניזם
הפנתרים השחורים של שנות השבעים בישראל היו קומוניסטים



הקומוניסטים ידועים בחלחול בחברה אשר לה היא משתייכת ואז הם מפיצים את הקומוניזם תוך התנגחות באוכלוסיה המקומית על ידי הפצה פרופגנדות המכילות "אי שוויון", נאמר זאת כך, אם תשאלו בולשביק מדוע יש הצפות הוא יגיד לך משבר אקלים, אם תשאלו קומוניסט מדוע יש הצפות הוא יטען לאי שוויון ביובי.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *