ויקטור וקסלברג ובני גנץ רצו לרגל אחריכם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

זה לא סוד שבני גנץ סיפר לצמרת המשטרה כי יש לו תוכנה של בינה מלאכותית, אבל מדוע גנץ סחר עם אוליגרך אשר הוטלו עליו סנקציות ממשלת ארה"ב בטיעון של התערבות בבחירות כפי שראש המוסד אמר לפני כשנה.

בני בני ילד רע, כמה רע? רע מאוד, לא רק שהוא גרף מליונים לכיס שלו הוא דאג להעביר חומר סודי על כל אזרחי מדינת ישראל לגורמים ברוסיה אשר עושים בהם שימוש למטרות פוליטיות, זה לא פלא שלפתע אזרחים נעצרים ברוסיה סתם כך בטוענות מפגרות כמו נעמה יששכר" על 9.5 גרם חשיש.. אל זאת פריצה אל הדאטה בייס של הממסד בארץ בחסות רוני אלשייך המפכל לשעבר.

מפכל המשטרה
נתן לגנץ 50 מליון ואת כל הנתונים על אזרחי ישראל?

הבעיה המרכזית היא היכן המידע נמצא כיום, היות ואת הכסף לא ניתן להחזיר בשלב זה עד אשר יוכח אחרי פסק דין חלוט כי בני גינץ ושותפיו רם בן ברק ושאר הצמרת שיקרו ביודעין כי לא קיימת באמת תוכנה שכזאת, ועדיין לא ברור מדוע מפכ"ל המשטרה דאז רוני אלשייך סרח עם הרוסים ומה באמת היו מטרותיו.

מה שידוע וברור זה האוליגרך הרוסי קיבל את מסד הנתונים שנקרא בדוח מבקר המדינה "קנין רוחני" והוא למעשה מכיל את כל התיקים במשטרה של אזרחי ישראל, הקניין הזה חושף כל אזרח ישראלי אודות פעולותיו הפליליות ואף יותר מכך, מדוע אם כך נתנה צמרת המשטרה אישור לדבר שכזה ואייך היועמ"שים השונים אישרו אפשרות של זליגת מידע לגורמים רוסים כאשר בני גנץ הוא הפרזנטור של המוצר.

בארה"ב התנהלה חקירה מקיפה וגילו כי ישנם מספר רב של "בוחשים" בהליך הבחירות של העם האמריקאי, אך בעוד ראש המוסד קרא ואמר כי ישנה אפשרות שמדינה תתערב בבחירות אף אחד לא הרים את הכפפה ואמר זה בגלל בני גנץ.

בני גנץ כל כך לא הבין מה הוא עושה עם המידע הרגיש עד אשר הכיל אותו בטלפון שלו עד אשר ראש השב"כ התערב ואמר לו שהטלפון שלו נפרץ, בהנחה שהחומר הרגיש זלג גם מהטלפון של בני גנץ מוטב היה להפנותו להלך פלילי על עבירת מגע עם סוכן זר.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *