מה ירו האירנים על האמריקאים בעירק שגרם לטראפ להתקפל.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דבר מאוד מוזר אירע בשבועות האחרונים לאור ההתקפה הבוטה של האירנים על האמריקאים, בעוד האירנים פגעו במרכז העצבים של החיילים האמריקאים בעירק, האמריקאים ישרו קו והורידו להם מטוס.

במלחמות לבנון, בעיקר מאז התמנותו של מזכ"ל החזיבאללה, חסן נסראללה, הבינו אזרחי ישראל כי את החדשות אפשר ועדיף לצרוך דרך לבנון ולא דרך מדינת ישראל, בעוד השיעים היו מדייקים במילותיהם וכמו הנפגעים שלנו, התקשורת הישראלית הייתה מרדימה את האזרחים, בעיקר על מנת שלא ליצור מצב תודעתי של האזרחים בארץ לבקש נקמה וחיסול האויב, ממש כפי שעשתה התקשורת בישראל בזמן האינתיפאדה השנייה.

חיילים נפגעו
יש נפגעים?

מיד עם ההתקפה האירנית כנקמה על חיסול סולמנאי קפצו הודעות כי אין נפגעים, זה לא מנע מהאיתוללה לדבר על העולם ולומר כי האמריקאים מסתירים את הנפגעים שלהם, והציבור נקלע לסיטואציה שבא הוא צריך לאמץ צד אחד (כזה או אחר) על מנת להבין מה באמת אירע, אחרת ממש לא ברור מדוע 11 חיילים פונו עד גרמניה על מנת לקבל טיפול.

מי שמוגדר כפצוע קל אינו צריך מטוס לבית החולים ועוד עד לאירופה הרחוקה, אך אפשר להסביר פינוי שכזה שעלותו גדולה מאוד על פציעה קלה? אלה אם היה שם משהו מעבר לפציעה פיזית.

השיוט של הטילים במרחבי עירק הותיר הרבה שקט לאור השליפה המהירה של האיתוללה, בהנחה כי לאירנים נשק נוסף מעבר לסיפור הגרעיני מוטב לכולם להבין כי המשחק הוא לא אותו משחק וכללי המלחמה שונו.
אלימות פרסית שכזאת אפשרה פיצוץ מטוס שמשך את תשומת הלב הציבורית יותר מאשר החיילים שנפגעו ומקור פגיעתם לא זוהה.

העולם נצרך לכאוב את הכאב של אזרחי תמימים אשר מופגזים בטיסה אזרחית והחיילים האמריקאים אשר חטפו שוק נעלמו אל דפי הרשת החברתית.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *