מי הזמין צוללנים למעלית בתל אביב?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מחדל קשה של כוחות הביטחון בתפעול האירוע שבו נהרגו זוג במעלית כאשר השכנים מותירים אותם לקפוא למוות בטוענה שהם יצרו קשר עם כוחות הביטחון ואלו לא ענו להם.

השכנים הרעים של הזוג שקפא במעלית לא הועילו בטובם לנסות להציל את הזוג שנקלע את תוך המעלית בשיטפון אשר ארע השבוע בתל אביב, הזוג נכנס למעלית כאשר נוצרה הפסקת חשמל והמעלית באופן אוטומטי ירדה לקומה התחתונה ודלתותיה היו צריכים להיפתח.

הזוג נתקע בתוך המעלית כאשר הוא דופק על הדלתות והשכנים שומעים ומודעים לכך שהמעלית תקועה ויש בתוכה אנשים, למעשה השכנים כל כך חלמאים עד אשר הם מנסים להוציא שיחה למוקד כוחות כיבוי האש ובזה תמה פעולתם והם מאשימים היום את המוקדן.

הדיירים הלכו לחפש חימום בזמן שהזוג סובל מהפותרמיה במשך שעות ובמקום לנסות להציל את הדיירים תוך שהם עושים כל מאמץ השכנים הלכו לשתות תה חם, ורק לאחר שעה טרח אחד הדיירים להגיע אל כבאי אשר נמצא ברחוב ולספר לו את אשר אירע.

על הדיירים היה לפתוח את פיר המעלית בקומה למעלה ולנסות לרדת אל גג המעלית ולשבור אותו על מנת לשלוף את הזוג, במקום זה הם דפקו על דלתות המעלית וכאשר הזוג הפסיק לדפוק הדיירים הלכו לשתות תה חם.

כאשר כוחות הביטחון הגיעו הדיירים סיפרו להם כי ישנו זוג תקוע במעלית אשר בתוך החניון, דבר אשר גרם לאי הבנה של הכבאים שלא רצו להירטב ובכך קם דבר והוזמנו צוללנים – לא פחות אל תוך החניון במטרה להגיע את המעלית הנעולה.

במקום לנסות להרים את המעלית מעט על מנת לשחרר את מפלס המים ולהציל את הדיירים או לחלופין פשוט לפרוץ את גג המעלית ולהגיע את הזוג, השכנים חיכו למוקדן שקיבל 2000 שיחות ולא היה יכול להכיל את האירוע.

אין ספק כי אם לסביבה היה מגיע אזרח פטריוטי הוא לא היה עוזב את הזוג לקפוא ולא היה חש סמנטיקה אל דתות המעלית והיה שובר אותם ונכנס פנימה ולא היה מחכה לצוללנים.

מורדים את הגג ושולפים את הזוג

בושה וחרפה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *