קלטות מנדלבליט פרצו את המרחב הציבורי, אך העליון מבין שמדובר בהאזנת סתר.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כולם מחכים לשמוע את הקומבינה של מנדלבליט מקבל מגבי אשכנזי מוסר אודות ציבור שלם, במקם שהפצ"ר דאז יגנה הוא משלים עם האמרה הגזענית.

כבר זמן מה שיש קלטות של אביחי מדבר עם גבי אשכנזי בעודם בחדר של הרמטכ"ל מתככנים פוטש – מה שנודע כפרשת הר פז, הבעיה המרכזית של בית המשפט זה שגבי אשכנזי ואביחי עוד עלולים להרים את כל צמרת צהל על הרגלים לאחר שבוצע להם האזנת סתר ע"י הממונה על הביטחון במשרד הביטחון.

ומהי האזנת סתר? האזנת סתר מתבצעת כל ידי גורם שלישי, הרי אביחי לא הקליט וגם לא אשכנזי, שניהם "אחוקים" שהולכים זמן רב ביחד עד לצמרת, הבעיה שלהם שהם נתפסו על חם, אביחי עשה קומבינה שצריכה לזרוק אותו מכל תפקיד ציבורי ואשכנזי נתפס בשקרים רבים הכוללים אמרות גזעניות.

בית המשפט אינו יכול להתיר פרסום של קלטות שכאלה היות ומדובר בהאזנת סתר, בעוד בית המשפט מאפשר לחטט לאפי נווה בטלפון ונותן הגנה להדס שטייף בנושא של הזוג מנדלבליט/אשכנזי בית המשפט מבין כי הוא חושף את משרד הביטחון לתביעה של האזנת סתר.

אין ספק כי הקלטות יצוצו, גורמים רבים רוצים לפרסם אותם, וגם גורמים רבים מחזיקים בהם, מנדלבליט פשע בצורה פילילית ואשכנזי שהוא למעשה יקיר הממסד שטרח להכניס אותו בחזרה אל משרד הביטחון הולך בסוף להיחשף.

אמרות גזעניות

מוטב לבית המשפט לברור את הצעדים אשר הוא מבצע היות והאזנת סתר היא לא חוקית, בעוד בפרשת אפי נווה קבע שי ניצן תקדים כי "זכות הציבור לדעת".

ואכן, אם בית המשפט לא יתיר לציבור לשמוע את הקלטות הציבור פשוט ייגש לגוגל וישמע.

האם הוא ניפץ בעצמו לאחר שהבין כי סוגרים עליו ?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *