יהודה כדורי ורעייתו תמר ז"ל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הדר בצלאל נפגעה ביום רביעי בבוקר ממפגע שניסה לחתוך את גרונה, בעוד הנערה מתעשתת וצורחת המפגע נבהל ובורח אל תוך הבית של הזוג יהודה כדורי ומסתתר שם כאשר גופותיהם מתגלות רק ביום ראשון.

הרצח ה"המוזר" אשר ארע בירושלים בינואר שנה שעברה מדיר שינה מהרבה אנשים, אך בעוד משטרת ישראל מתנהלת בעצלתיים ומבקשת לנסות להפליל את בני משפחתו ועובדיו של המנוח מסתמן כי הכיוון הלאומני עדיין חי וקיים למרות שמערכת הביטחון נמנעת מתערב בנושא עד כה.

עוד ועוד נתונים נסתרים מתגלים בסיפור הרצח של רו"ח בירושלים, אין ספור תרחישים ודגימות DNA עד אשר נכתב באחת העיתונים כי רוצח מקצועי ביותר הרגע את בני הזוג, לפי הניסיון של שחיטת הנערה נראה כי הרוצח לא מקצועי במיוחד.

כל העיר
רוצח מקצועי?



יהודה כדורי רואה חשבון רב עשיה בירושלים, שנים שהה במרכז העיר במשרדו ושירת עשרות לקוחות במשרדו נמצא בביתו ללא רוח חיים כאשר מצבו ומצב רעייתו מוגדרים כך בויקיפדיה.

"השוטרים שהגיעו לדירה מצאו על שתי הגופות סימני אלימות קשים: האישה נמצאה דקורה, ועל הגבר גם אותרו סימני דם, אך החבלות וכמויות הדם לא היו סיבת המוות. "

על מנת לסדר את האוזן, או העין שקוראת, אם על גופה יש סימני אלימות ועל הגבר יש סימני דם אבל לא דקירות משהו לא מסתדר עם הכתוב בהנחה שהוא נכון, אז יתכן כי הרוצח נכנס לבית פגע באישה ואז כשהגבר חזר לבית הוא חנק אותו, אבל לא צויין כי ישנם סימני חניקה, מה גם שהזמן אפשר לנקות את הדם… (אך האם דם מתנקה תחת בדיקה משטרתית פשוטה?).

הזוג התגלה ביום ראשון ומאחר שניטען כי היה קשר ביום חמישי בלילה האפשרות כי הרוצח חדר לבית ואפשר שיחה שכזאת מותירה את האפשרות כל כך קלושה עד כדי להכריז כי היא אינה יכול לעמוד במבחן המציאות.

אז מי יכול לרצוח את יהודה כדורי? למי יש מניע לחסל רואה חשבון? האם זה השוק השחור אשר ממנו לווה, אם בכלל, כסף? האם זה גורם שיהודה ידע איפה הכסף שלו? או שהרואה חשבון פשוט ידע נתון שהוא לא אמור לדעת …?

מי כל כך מקצועי לחסל בני זוג ולא להשאיר דגימות דם? מי יכול להיכנס לבית להשמיד 2 נפשות ולהיעלם מבלי להותיר זכר? מי יכול להיות נגיש להיכנס ולצאת מבלי להותיר כל אופציה שיגלו אותו עד לרמה של איכון טלפוני?

סיפור עצוב היה בירושלים, אחד מני רבים, שעות קשות של חקירות מקיפות ושיתוף של כוחות ביטחון בכמה רבדים לא מותרים לנו ברירה אל להכריז ב"קונספיל" כי מדובר ברצח והתאבדות.

הלוואי שניטעה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *