בני גנץ הודיע ל"יצחק אילן" תזדיין למקום ה 45, יצחק אילן בתגובה "דיקטטור"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מאוד מפחידה הגישה של עודף רמטכלים בתוך קפסולה של שלטון מחוברים לקואליציה בהסכמים תוך שהם מתמרנים את כל הסובב אותם כולל הפרקליטות והמשטרה, אך בישראל אין כרגע משילות ואין עיתונות מקצועית.

משהו רע עובר על מפלגת כחול לבן, אתמול הם איבדו את האתיופי האמיתי שלהם לאחר שבליכוד התעשתו "מאברהם נגוסה" הנוצרי, הפעם האשכנזים מכחול לבן תקעו את יצחק אילן שמבלי להבין מה באמת קורה קיבל הודעה כי הוא נדחק למקום מרוחק יותר על מנת להכניס אישה במקומו.

מאז שאהוד ברק תקע את אדיסו מסאלה והחליף אותו בסופיה לא השכילו האתיופים להבין את גדול הגזענות של האשכנזים כלפי העדה, אך מה שנעשה ליצחק אילן עומד בקנה אחד עם בולשביזם ברמה הגבוה ביותר, נראה כי כחול לבן היא סכנה לדמוקרטיה החופשית.

פעם היה זה אמיר פרץ שצעק "גנרלים אדמירלים" והיום אנו רואים כי השלטון הצבאי עומד לקום אל מול עיננו בעוד השמאל הרדיקלי מתכופף לקבל אותו בכניעה וכל זאת על מנת להדיח את ראש הממשלה, זה אותו שמאל שעשה עסק, להבדיל אלפי הבדלות, עם הצורר הנאצי היטלר, הרי קסנר הוא זה שאמר שאם אפשר לדבר איתם ולהציל משהו נעשה זאת… וכך היום השמאל מוריד את ראשו ומתכופף ביחד עם הערבים על מנת להביא את בני הרמטכלים והגנרלים אל תוך שורות הקואליציה.

הוא לא זונה של בני גנץ

אילן יצחק צודק, הוא לא זונה של בני גנץ, הוא לא אחד שמזיינים אותו ואז הוא ממשיך הלאה, אילן יצחק הוא דמות שפעלה במוסדות ביטחון, הוא יודע מזה שתוקעים לך אצבע משלושת בתוך הפנים ועושים מימך סמרטוט ריצפה.

אילן יצחק הוא לא זונה של החונטה הצבאית, הוא סוכן שטח, הוא מכיר כל רכס וגיא, הוא יודע שבני גנץ הוא רע ליהודים, הוא מבין שהזיון שהוא עבור בכחול לבן, הדביק אותם בנגיף משמיד, סוג של וירוס, אילן יצחק, והוא יצחק אחרון.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *