משה חוגג רוצה להקים כפר אולימפי על אדמות ציבוריות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

את התוכנית הגרנדיוזית של משה חוגג בבית וגן כולנו ראינו היום, בריכות שחיה ומלונות על חשבון אדמות ציבוריות תוך סחירה בנכסי בציבור למטרות רווח, אחרת לא ברור מי ילון במלונית ובאיזה מטבע הוא ישלם.

טירוף הבלבול נמשך, בעוד ביתר ירושלים מגיעה להישגים ההנהלה מחפשת ספין תורן, כולם פעם מבליחה הודעה כאילו מדובר קבוצת ברצלונה, מה לא עף שם, אין ספור שיטות שיווק בפול גז עד בניית ברכות של כפר אולימפי בשטחים ציבוריים שאמורים להיות מיועדים במקורם ליעודים אחרים.

אבל למה שנקלל את האווירה, הרי כל כך כייף לנו שיש לנו כפר אולימפי לקבוצה שלנו, ועוד בהשקעה ענקית, כמה ענקית? ענקית כל כך שהיא יום אחד עתידה לתת אקזיט לבעלים של הקבוצה (שזה על פניו סביר ביותר), אבל גם מכיל שליטה בשטחי ציבור וכידוע, האקזיט של הבעלים בביתר ירושלים לא הולך לציבור.

אז רגע לפני שכולם מברכים על המוגמר, הציבור רוצה לדעת מה חלקו במיזם, כמה עולה לשחות בברכה של חוגג ובאיזה מטבע משלמים, וזה לפני שאיציק קורנפיין משחיל עוד כמה קומבינות על הדרך.

בזמנו רצה מאיר פניג'ל לבנות את הבתים הפרטים שלו היות והוא היה מחזיק בשטח, פניג'ל עוד טרח לקחת מגיידמאק שכירות בת עשרות אלפי דולרים על השטח בבית וגן, בכסף שגיידמאק שילם לפנג'יל עבור האימונים של ביתר אפשר היה לבנות לונה גל.

היום יש ראש עיר חדש, והוא בניגוד לניר ברקת מבקש לקרב את הקבוצה אל העיר, הרי משה חוגג כבר איים להעביר את הקבוצה מן העיר לאור קהל מועט שמגיע למשחקי הבית, לא ברור מדוע ראש העיר הצהיר לחוגגן כי ביתר ירושלים משחקת בירושלים, ואם הוא רוצה להיות ביתר ישראל שילך למקום אחר..
לראש העיר של ירושלים, משה לאון, אין כוח פוליטי, הוא מוחזק על ידי חברי הקואליציה, אולי זה מה שגורם לו לתת מתנה כל כך גדולה לאיש שיווק של אגדות מהסוג של אווטר.

בקרוב תשלמו כניסה לראות אימון של ביתר



Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *