בני גנץ יעליב את ממשלת ארה"ב

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ממשלת ארה"ב הזמינה את בני גנץ לקדם את תוכנית המאה, ובני גנץ פשוט "יורק" על האמריקאים ומצפצץ על המעצמה הגדולה בעולם ולא מגיב להזמנה.

בני גנץ הוא לא איש מגמגם, בצבא הוא לא גמגם, כשהוא לא רצה לתת פקודות הוא ברח וחמק תוך שהוא עושה להטוטים, פעם זה כמפקד האוגדה, ופעם זה כרמטכ"ל, תמיד בני התכסה על הממונים מעליו, הוא לא שחרר פקודות הוא לא לקח את המושכות.

בני גנץ הוא לא איש דפוק, הוא נדפק עם הזמן, החל לגמגם ולרעוד, לקחת כדורים פסיכיאטרים, סובל מהתקפי חרדה ומוצא את עצמו מגיב לסיטואציות תוך שהוא יוצר מצג שווא עד רמה של שקר (אני חירש באוזן ימין, יש תיעוד רפואי?)

לא היינו רוצים לכנות את הרמטכ"ל לשעבר אהבל, אבל מה לעשות שהיו לנו כמה רמטכלים אהבלים, מאהוד ברק שנאף עם צעירות ממנו בזמן שהוא משליך את רייעתו נאווה, ובין אם זה לפקין שחק שהיה כל כך דפוק עד שעם ישראל ממש הוקיע אותו מתוכו.

רויטל גנץ הייתה משקית

בני גנץ הוא איש שמנוהל, הוא לא זה שמחליט, למעשה השעות של בני גנץ ספורות והוא חייב להחליט האם הוא מגיע לארה"ב או שהוא משחק אותה חירש, טיפש, חמור… הרי ככל שהזמן עובר מסתבר כי בני גנץ הוא בכלל מוטציה של בעיות רפואיות שנוצרות תוך כדי תועה, בעיקר אם אתה מפתיע אותו …
אם פתאום תזרוק לבני גנץ כדור באוויר (נניח כדור עף) והוא יאלץ להרים את יד ימין לפתע תגלה שהוא סובל ממחלות עור מתקדמות שמתפשטות לו בגוף והוא זקוק לטיפול רפואי ואינו יכול להגיב לכדור שעף מעליו … (זה לא משנה את העובדה שאין לו מחלות עור או שהוא אינו חירש, זה רק מראה כמה שקר ועוד שקר ועוד שקר הופכים אותו לאהבל).

ווארן באפט הוא האיש שיודע לקורא תאגידים ולדעת מתי הם ירוויחו במניה, הוא המשקיע האגדי שיוצא ליצור רווחים למשקיעים שלו, אבל באפט לא מסוגל ללבוש ז'אקט לבד, הוא לא יודע להכין לעצמו אוכל ולא מסוגל לצאת לקניות … בני גנץ גרוע מכך, הוא גם שקרן.

בני גנץ יוצר תקרית דיפלומטית, הוא אינו רוצה לטוס לארה"ב לקיים תהליך של תוכנית שלום, כי לא יוצא לו מזה כסף, בני גנץ רוצה שהמהלך הפוליטי יבוא דרכו על מנת שהוא יכול לגרוף ים של כסף דרך המפעילים שלו, הסוכנים שלו, הפטרונים שלו, ואם אפשר לכבוש את עזה על מנת לשחרר שטחים ולהקים קזינו למה לא?

בני החמור כנראה חושב שהוא יכול לשחק את המשחק של העילג והפיסח לנצח, השעון הפוליטי מראה שבני החמור הוא גרוע יותר מאהוד ברק, אהוד ברק לפחות לא תקע את המשקית תש שלו ואז ניסה להכשיר את השרץ, אהוד ברק כן נסע לנסות לעשות הסכם שלום עם הלהט"ב ערפת, אך בני גנץ מסרב לעשות הסכם שלום אם לו ולמפעיליו לא יוצא מזה כסף.

מעניין שהבולשביקים לא קוראים לזה תקיפה מינית

גנץ מיום ליום מסתמן כאשיות דוחה, אישית שלא אומרת כלום וברגע שאתה צריך שהיא תאמר ותעשה את הדבר הנכון אתה מגלה שהיא מסתתרת תחת "נכיות" שלא קיימות אצלה, היום הוא חירש, מחר הוא צולע, מחרתיים הוא על ורטיגו, מדינת ישראל צריכה מנהיגים אמתיים ולא חולי נפש בפוטנציה.

במשחק הפוליטי, מעבר לעצבי ברזל, צריך לקדם מטרות, ובני גנץ כל פעם שמגיע למטרה הוא מתכנס בתוך עצמו תוך שהוא הורג את התהליך, ככה היה בבחירות הראשות השניות ולכן הגענו עד לבחירות שלישיות, אך במקום שבני גנץ יתחשל בתהליך הוא הופך להיות מצורע וגרוע מכך הוא פועל נגד האינטרסים של מדינת ישראל.

פרשת המימד החמישי ממחישה כי האיש אוהב כסף

אפשר לסכם כי בני גנץ רע ליהודים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *