המחאה השקטה של אוהדי ביתר ירושלים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה לא נאמר בשבועות האחרונים על אוהדי ביתר במשחקי הבית, שקשה להם להגיע לאצטדיון, שקשה להם לשלם את מחיר הכרטיס, שיש להם קושי בחניה ועוד סיפורי לשעת לילה מאוחרת, אבל אף אחד לא נגע בנקודה עצמה – מוחמד.

זה לא שאוהדי ביתר היו רוצים לראות את מחומד עם תפילין על היד, או שהוא רץ סביב ספרי תורה בהקפות, אבל אין ספק כי אוהדי ביתר מרגישים מרומים, שמתייחסים אליהם כמו את אספסוף, הרי מוחמד עלי נוצרי יש רק בכל הגלובוס של העולם שלנו, ובכל זאת בחר משה חוגג להציג מצג שווא כאילו מדובר באיזה פרוייקט בלוקציין עלום שמגייס כסף על מטבעות וירטואלים.

במשחק האחרון מול בני ריינה כאשר השחקים איבדו את זה לרגע וקיבלו גול, לא לפני שאוהדי בני ריינה גדפו את ההמנון, קמו אוהדי ביתר והוציאו את כל הארסנל לפי תקנון לשעת חירום ואמרו בפירוש לבני ריינה שיישרף להם הכפר, ואף טרחו מעט להתקרב אל היציע הדרומי על מנת שישמעו אותם יותר טוב.

לה פמיליה
החוגגן מנהל מעקב ביציע המזרחי

אוהדי ביתר מבינים דבר אחד, במשחקי חוץ הקבוצה לא מרגלת אחריהם, הסוכנים חרש של החוגגן מבית וגן שמחפשים מילים ביציע על מנת לנסות לתבוע אח"כ אוהדים וכן לסחוט אותם באיומים על מנת שיגידו בתקשורת "אין לנו בעיה עם שחקן ערבי ביתר", אוהדי ביתר למודי מלחמות כולם יודעים שבעיית האין חניה היא בולשיט, והקושי להגיע לאצטדיון הוא לא מהותי היות ואוהד אמתי מגיע לטדי 4 שעות לפני המשחק ובכל זאת דבר אחד ברור לאוהדי ביתר משה חוגג לא מחזיק את הקבוצה – הקבוצה מחזיקה אותו.

זה לא אומר שהחוגגן מרוויח כסף מהקבוצה, אבל אין ספק כי לחוגגן אין עסק אמיתי שמניב לו כסף, הדרך היחידה לעשות כסף מהקבוצה היא לנסות להפוך אותה למותג, ומותג לא עובד כאשר מביאים שחקנים ערבים שלא שרים את התיקווה ולא מכירים במדינת ישראל כמדינת היהודים שבירת ירושלים.

שחקני בני ריינה מתפללים בטדי אחרי הגול



אוהדי ביתר לא שונאים ערבים ובטח שלא רוצים במותם ואף לא מנסים לפגוע בערבים, הפוך הוא, כבוד האדם מצוי מולם, אבל כאשר אותם מוסלמים מגיעים לבית, למעוז, למגרש המשחקים של ביתר האוהדים מצפים מהם להכיר ברוח הקבוצה, וכאשר רוח הקבוצה אינה תואמת את רוח האוהדים היציע יישאר ריק.

לתת כסף למשחקי הבית כאשר החוגגן אוסף את הכסף האמתי שניתן לו ומחליף להם את זה במניות וסוחר ברוח הקבוצה עם גורמים שאינם עומדים בקנה אחד עם אופי המועדון מוטב להמתין למשחקי חוץ, שם לפחות מכבדים את האוהדים יותר ממשחקי הבית.

החוגגן שם ביציע המזרחי את כל מה שלא צריך לשים ביציע המזרחי, הוא מנסה לקטלג את האוהדים לפי רמות, לפי אופי, לפי צבע, הוא פעל ברמות של גזענות נגד אוהדים, כן כן, בעוד אנשי היציע המזרחי נאלצים להזדהות ולהחזיק כרטיס ביתרי שאר האוהדים לא נדרשים לכך, בעוד ביציע המזרחי אפשר להיות מצוטטת ע"י בלשי החרש שמוחזקים מטעם ההנהלה בשאר היצעים הנושא אינו עובד כך.

אם נסכם את שלל הבעיות שיצר החוגגן עם אוהדים רבים, מעבר לבטים האישים של תביעות אישיות כנגד אוהדים וסחיטה באיומים שלהם, החוגגן טרח להפוך את חווית הציפה בביתר מתוך היציעים של טדי לחוויה מגעילה, קשה וחסרת סביבה נעימה, לכן אנחנו לא רואים מספיק אוהדים של ביתר, מה גם שכל פעם שמדברים עם החוגגן מבית וגן נשמעת המילה "ערבי", נביא "ערבי" נקנה "ערבי" נמצא "ערבי"…

לארקדי גיידמק נדרש 4 שנים לקרוס בביתר ועוד ארבע שנים להחזיק בקושי, החוגגן איתנו שנה שנייה וכבר עכשיו אפשר לסכם ולומר כי אין לו עסק מניב והדרך היחידה שלו להחזיק את ביתר ירושלים זה מהכסף של הכרטיסים והמנויים, לאחרונה הוא התחיל למכור טלוויזיות לאוהדים וכל מני כרטיסי טיסה – החלטורות האלו רק מראות את גודל המצוקה, החוגגן שואף למכור את המידע של האוהדים ברמה של "לידים" ששווים הרבה כסף בשוק האינטרנט והאוהדים לא אוהדים שסוחרים בהם.

לא קונים כרטיסים בטדי בגלל הנהלה מפגלת?


ניר ברקת פגע באוהדי ביתר תוך שהוא מנסח זאת שהוא מנגח את אלי טביב, וניר ברקת לא זכה לראות תקופתו את הקבוצה זוכה באף תואר, דבר נדיר שלא קרה מאז שנות הששים – עשור שלם ללא תואר, עכשיו רואים שהחוגגן פעל באותה שיטה, הוא תקף את האוהדים והאוהדים זנחו אותו, וכאשר תגיע השנייה הנכונה על החוגגן יהיה או לעשות "תשובה" או שהוא עצמו יעלה "עולה".

המודל של אלונה ברקת שלקח 7 ערבים בהרכב מכל הזנים כלומר: בדואים, צ'רקסים, מוסלמים, נוצרים (יש ערבים נוצרים) וכד' לא יעבוד בביתר ירושלים, למעשה הוא גם לא עובד בבאר שבע, אלונה ברקת שילמה 300 אלף דולר לוורליד בדיר והוא לא שיחק משחק אחד שלם, היא עשתה זאת בשביל הרייטייג של הקבוצה, היא חשבה שהיא תביא עוד אוהדים, תייצר לגיטימציה, תביא את הפועל באר שבע אל מרכז הקונצנזוס, בפועל מה שקרה זה שהקבוצה קרסה היום והיא שנואה ביותר מידע באותה שורה אחרי הפועל תל אביב.

כשאלי אוחנה הלך לשחק במכלן הוא לא נכנס פוליטית בתוך הסבך האיטלקי, ותאמינו או לא באיטליה אין שקט כמו שאתם חושבים, שמה הניצים הרבה יותר אלימים מבארץ, אוחנה יישר קו ואמר איטליה לאיטלקים, אבל שזה מגיע לארץ לפתע ישראל ליהודים נשמע לשדרה הניהולית של ביתר כאילו זה בעייתי.

ביתר ירושלים היא הקבוצה של המדינה לא בגלל אלי אוחנה ומשה דדש, ביתר ירושלים היא פסיפס לאומני של דורות שהבינו כי מדינת היהודים שייכת ליהודים, וכל מי שלא מכיר בעובדה הזאת הוא מוקצה וחכמתו אינה דרושה לקבוצה, כך היה עם הנוכל גד זאבי שעשה מסיבה פתיחת עונה בט' באב וכך היה עם קורנפיין הכושל ביותר בכל תולדות ביתר ירושלים

אוהדי ביתר אינם מחפשים מלחמות, אבל כאשר הבעלים מנסה למתג את הקבוצה ע"ח רוח המועדון ישנה התנגשות, בחלק מהמקרים ההנהלה ישרה קו, היא לא אומרת "אהבה זאת אהבה" כי היא מבינה שאוהדי ביתר לא יסכימו לזה, אז היא שיווקה לאוהדים "ואהבת לרעך כמוך" כלומר, פנו למקורות.
הבעיה נוצרת כאשר אתה פונה למקורות בעניין של ערבים שלא מכיר במדינת ישראל כמדינת היהודים ומקבל מהם לגיטימציה בפנים, אבל בצד בשקט אותו מקור אומר לאוהדים ההפך כיוון שאסור להכשיר את השרץ – פה האוהדים מבינים שהחוגגגן חושב שהוא בענף הקריפטו ולא בענף הכדורגל.

מחיר הכרטיס בגביע ירד ל 40 ש"ח, ממש זנות – העיקר תגיעו, ככה גם המטבעות של החוגגן נסחרות בבורסה, בהתחלה 1 דולר אח"כ 0.0002 סנט, אל תיפלו בפח של החוגגן, תדרשו שקיפות מלאה וגם אז בסופו של התהליך הוא עוד יבקש מכם כסף לקנות שחקן ערבי.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *