מה יודעים שרי הביטחון על איתמר בן גביר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

משהו עובר אי שם במסדרונות הקריה כאשר מגיעים לעשות הון פוליטי עם עורך הדין איתמר בן גביר, בעשרים וארבע שעות האחרונות השיא חצה את כל הצביעות הפוליטית

לפני מספר שנים עשה אביגדור ליברמן את דרכו לתוך משרדי הקריה, שם הוא קיבל הרבה מאוד אינפורמציה שהסודות שלה היו סודות גמורים ושמורים אך ורק לבעלי תפקיד בטחוני בעל סיווג גבוה ביותר, ובעידן של רב סרן שמועתי, ליברמן ראה מה שראה והגיב את מה שהגיב.

ליברמן
הוגשה תביעה?

איכשהו ליברמן לאחר שקיבל את כל הקודים שקיימים החליט לעזוב אחרי כשנתיים וזאת לא לפני שלמד ושינן על כל מה שצריך על מנת להבין איזה כוחות פועלים במשרד הביטחון, וכאשר פסע החוצה ביקש להחליפו נפטלי בנט, לקונספילים הוא ידוע בשם "בנדיקטוס", והנה גם הוא לאחר מאבקים עם ראש הממשלה מה שגם עלה לו באי חציית אחוז החסימה) קיבל את משרד הביטחון על שלל גרורותיו והופ קפץ לו הבן גביר שוב ושוב ושוב.

מה כל כך מתריע בעורך דין אשר הכישרון שלו עולה על משקלו, האם בן גביר יכול להיות במצב מסוים דמות פוליטית רבת השפעה במאה ה 21 במדינת ישראל, האם בן גביר האיש שטען בבתי המשפט וניצח עשרות קרובות לא יצליח לחבר לו קואליציה מפלגתית שתעביר אותו את אחוז החסימה וזה רק בגלל מצב לא מאומת אודות חיברו לגורמי ביטחון בזמן רצח רבין?

האם שרי הביטחון שעולים לכתר מבינים כי ישנה בעיה להכניס איש שעבד (אם בכלל) עם מוסדות שכאלה בעוד שבצד השמאלי של המפה מכניסים בקלות אנשי שב"כ לשעבר כדוגמת יעקב פרי (ששיקר עשרות פעמים לכל העולם ואישתו) ונותנים להם במה חרף היותם שקרנים פתולוגים.

שקרן פתולוגי

בנדיקטוס קרא לרב רפי פרץ אל משרד הביטחון, שהם הוא הראה לו אייך מקבלים החלטה לירות על עזה כפעולת תגובה, משם הוא לקח אותו לרוה"מ, הרב רפי פרץ ראה מה שראה והבין מה שהבין ובסופו של היום אפילו לא טרח להסביר לבן גביר את המניע.

הפעילות המבורכת של בנצ'י גופשטיין וידידיו לא יכולים לקבל לגיטימציה פוליטית בעידן של בית משפט ששר "חורשת האקליפטוס" ואבותיו גדלו ב"רייך השלישי", בשילוב מידע לא מאומת אודות מעשיו של בן גביר בשנות ה 90 של המאה הקודמת אף שר ביטחון לא רוצה חיבור קואליציוני.

מוטב לציין כי אין כל הוכחה שבן גביר קשור למוסד כזה או אחר, לא אז ולא היום, הדבר היחיד שקושר את האירוע ההזוי שראינו אתמול בלילה, מילה זאת מילה, נובע מספקולציות קונספרטיביות שאחוז הערק בדם הוא זה שגורם למילים להכתב.

נ.ב

ליברמן גם אמר מילה זאת מילה, הרב רפי פרץ לא מחק את הציון סתם, הוא סימן מטרה?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *