חקירות האחים אוואן ושערוריית ״יועצי הטכנולוגיה, מחשוב ותקשורת״ של המפלגה הדמוקרטית  

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אימאן אוואן ומשפחתו הורחקו ממחשבי הרשת בפברואר 2017 לאחר שקצין ראשי בצוות הבית כתב כי אמרן הוא "סיכון רציני ומתמשך עבור בית הנבחרים, וככל הנראה מאיים על כל אמינות מערכת המידע שלנו". כמו כן הוא הוסיף ששרת המכיל ראיות "נעלם". המפקח הראשי אמר כי רישומי השרת הראו "כניסה בלתי מורשת", ורישומי הרכש זוייפו.

אימרן אוואן היה איש הIT, ראש צוות טכנולגיית מחשוב ותקשורת, של הנציגה הדמוקרטית דבי ווסרמן שולץ. רוב המחוקקים פיטרו את אוואן בפברואר, אבל וואסרמן שולץ שמרה על מקומו עד שהוא נעצר ביולי 2017 בזמן שניסה לעלות על טיסה לפקיסטן.

אימרן אוואן הורשה לקבל עסקאת טיעון. הוא הודה באשמה בעוון הונאת בנק פדרלי אך התובעים לא מצאו לכאורה שום ראיות שאוואן "הפר חוק פדרלי בנוגע למערכת המחשוב של הבית".

התביעה מתוקף חוק חופש המידע שהוגשה לעיל מגיעה אחר שהFBI כשל לענות בצורה הולמת לשני בקשות חופש המידע שהוגשו להם בנידון.

בעקבות הרוב הזעום החדש של הדמוקרטים בבית הנבחרים, בחירות האמצע שחלפו, התפטרותו של סשנס והחלפתו במישהו שישתף פעולה בגלוי באופן מלא, מדובר בתזמון טוב לחשוף את הפרשה.

נזכיר כי ב7ביוני 2018, הנשיא טראמפ צייץ:

"למשרד המשפטים שלנו אסור לתת לאוואן ודבי ווסרמן שולץ להתחמק מהחוק. סקנדל הIT של הדמוקרטים הוא מפתח להרבה שחיתות שאנו רואים כיום. הם רוצים לעשות "עסקאת טיעון" כדי להסתיר את מה שנמצא על השרתים שלהם.
היכן השרת? רע מאוד!"

כמו עם הילארי. עוד שרת שנעלם. עוד טיוח. עוד מכירת חיסול של מידע רגיש למדינות אוייב?

מדובר בעוד חוליה חשובה של ביצת השחיתות הדיפ סטייט. ועכשיו משיבים אש.

Judicial Watch

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *