כרבע מליון רוסים זקנים לא שילמו מעולם שקל ביטוח לאומי במדינת ישראל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מבדיקה אשר נעשה בצורה שרירותית מסתמן כי מאות אלפי סבתות רוסיות אשר הגיע לארץ לישון על הספה של הילדה שלהם ולקבל שירותים רופאים בישראל, מעולם לא שילמו מס הכנסה ולא ביטוח לאומי והם מקבלים קיצבת זיקנה מלאה.

מתקפת הסבתות הרוסיות אשר פקדה את מדינת ישראל נתנה את אותותיה כבר עם תחילת שנות האלפיים כאשר מאות אלפי רוסים הכילו סבתות לבתיהם לאחר שהיו זכאים לחוק השבות וקנו דירות ומכוניות ללא מיסים.

וילה וולוו זאת הייתה הססמה של העליה הרוסית כבר החל משנות השמונים כאשר היו טיפטופים של יהודים אמתיים, אך כאשר נתפסו המושכות ע"י גורמים אחרים הוכנסו לארץ שלל סבתות ישירות אל הספות של הילדים והדודים בכל רחבי הארץ.

הסבתות הרוסיות (כולל המולדביות וכל שאר "חבר העמים") מעולם לא שילמו מס בארץ, למעשה הסבתות הרוסיות באו לארץ מכוח חוק השבות לאחר שהצליחו לשחד פקיד שחתם להם שהיה להם איזה סבא רבה יהודי (ממש כפי שעושים היום עם הדרכון הפורטוגלי) וכולם נכנסו לארץ כמו נחיל ששותה מסים על חשבון כפי הציבור.

למעשה העליה הרוסית מקבלת עד היום מליונים על זקניה הרבים, הסבתות שבאו למות פה אי שם בשנות ה 90 והילדים אשר הגיעו בגיל 40 היום הם בני 70 פלוס, בקושי הספיקו לעבוד וכבר מקבלים קיצבת זקנה – קוראים לזה "הרנטה החדשה".

במערכת הפוליטית תמיד כיבדו את הרוסים, רובים הגיעו משכילים לאחר ששדדו את המערכת הסטלנסטית, הרוסים שהגיעו מהקומוניזם היו "חולים" בהשפעות מימי לנין וטרוצקי, עד היום אם תשאל רוסי ממוצע הוא יגיע לך שאין על הבולשביזם, אך הפעם כאשר תפס את המושכות המולדבי, אביגדור ליברמן, והחליט להביע את זעמו כלפי האוכלוסייה החרדית בארץ בעוד הוא עצמו מייצג רוב לא יהודי – ניראה כי ליברמן נסדק נפשית.

לא רק שליברמן מייצג לא יהודים, הוא גם מייצג סבתות רוסיות אשר לא שילמו כלל מס הכנסה כיוון שמעולם לא עבדו בארץ, הם גם לא שילמו מס בריאות כיוון שהם לא היו בארץ, הם גם לא שילמו ביטוח לאומי – להפך, הם כמו טפילים שתו את הקופה הציבורית מהיום שהגיעו כיוון שרצו זכויות שמגיעות לכל תושב חוזר.



הגיע הזמן לומר לסבתא הרוסייה את האמת, תחזרי לרוסיה או שתשלמי מס רטרואקטיבי.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *