אייל רביד מבעלי רשת ויקטורי הופיע לשידור עם טבעת של בונה חופשי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לא ברור עד עכשיו מה קשרו של אייל רביד למסדר הבונים החופשיים, אבל אין ספק כי הוא הפליא לנופף בטבעת שוב ושוב מול כל האומה בעודו מחייך חיוך רחב, הקונספילים שואלים היש מכרז נוסף על רשת מגה שצריך להפעיל שם נפוטיזם?

אין לנו מושג אם בעלי רשת ויקטורי (מחזור של מעל מלייארד וחצי ש"ח בשנה) חבר בכת של הבונים החופשיים, אבל אין ספק כי הופעתו בתכנית הבוקר משכה תשומת לב של קונספילים רבים, מדוע שמר רביד יעשה מופע ראווה שכזה ויגלה את חברותו במסדר הכת?

בדרך כלל כאשר בונים חופשיים חושפים את עצמו בצורה מוגזמת קרה משהו או נורא מאוד או נחמד מאוד או שמשהו בדרך לקרות… ובכל זאת, תראו את זאב נחמה אשר הפך את הבניה החופשית ל"פאטיש" אישי שלו, אל תשכחו שהוא דו מיני, הוא מופיע עם שרשראות וכובעים של הבונים החופשיים ואף מנייאק מהתקשורת לא שואל אותו מה קשרו למסדר ומה דרגתו, מה שכן ניתן לשייך את הופעתו המוגזמת של נחמה עם תכשיטי הבונים החופשים ברמיסת תמיר קלינסקי שותפו ללהקת אתניקס בכותלי בית המשפט (מעוז הבונים החופשיים).

בונים חופשיים
מאז שסיים לזיין את קלינסקי בבית המשפט הוא עונד תכשיטי הכת

זאב נחמה הוא לא הראשון שגילה את האור של הבניה החופשית, הוא כנראה עם לא האחרון, נחמה הוא גם אדם פרטי אחרי הכל את כספו הוא לא מקבל ממשלמי המסים ובטח שאינו קשור לקרטל הסופרים בנושאי יוקר המחיה, אבל משהו רע מאוד עובר על החברה הישראלית שנשלטת ע"י ארגון סתרים שמקדם את אנשיו מבלי לתת דין וחשבון מבלי לגלות את הקשר הארגוני.

נניח שיש אחרים שרוצים לעבוד באותו מוסד, ברור לכל כי דבר זה ימנע ע"י נציב שירות המדינה, וכמובן אם מדובר בחברים למפלגה – שיוך פוליטי, אבל שמדובר בבונים חופשיים כולם יושבים בשקט ולא מדווחים על הנעשה – הרי הבונים החופשיים קוראים אחד לשני "אח"

היה מניע שאילץ אותו לחשוף את עצמו?

רשת ויקטורי היא רשת מאוד מכובדת, היא רשת אשר משתדלת להביא מחירים זולים לצרכן ולאחרונה התפתחה בתוך הערים הגדולות, אבל מדוע הבעלים שלה טרח להגיע עד לתוכנית בוקר מוקדת ולנופף בטבעת שלו? האם הוא מרמז למישהו אשר חפץ להלחם בו כי הוא קשור לבניה החופשית? האם הוא רצה להודיע דבר מה לגורם כזה או אחר?

לא פעם אנו נתקלים בבונים חופשים אשר מסתבכים להם באירועים שונים ואז הם מבקשים את עזרת האחים שלהם, או לחלופין מאיימים על גורמים שמנסים להפריע להם, כמו ילדים בבתי הספר .. תזהר אני אקרא לאחים שלי.

מישהו מאיים עליו?

רב הנסתר על הדבר, אחרי הכל הבונים החופשים המתיקו סוד ואינם מגלים מה עקרו, מעבר לעובדה כי אזרחי ישראל חווים הונאות מבית מדרשו של המסדר הנאור, ה"צפצוף" של הארגון על חוקי המדינה מציב סימן שאלה גדול על מהות תפקודו.

יש לנו ממשלה נהדרת, למה עוד אחת?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *