נעמה יששכר היא אסירת ציון

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

העלמה נעמה יששכר היא אסירת ציון הראשונה של המאה ה 21, כזכור במאה ה 20 היו אלפי יהודים אסירי ציון על אדמת רוסיה.

אין דרך אחרת לתאר את הנעשה עם אזרחית מדינת ישראל על אדמת רוסיה, נערה אשר נסעה לטייל נחטפה על ידי שלטונות רוסיה ואין פוצה פה במדינה לאור ההתנהגות האנטישמית של הממשלה הרוסית מול אזרחי ישראל ועוד בשטח הסטרילי של שדה התעופה בעוד הנערה היהודית נחטפת מבלי שכלל התכוונה להיכנס לשטח המדינה הרוסית.

לאזרחי ישראל סיפרו סיפור כי ממשלת רוסיה עושה סנקציות נגד אזרחים ישראלים לאור התנהגות ממשלת ישראל כלפי האזרחים הרוסים המנסים להסתכן לארץ בדרכים עקלקלות מבלי לקבל ויזה.

אזרח אשר מגיע לישראל ומתוקף החוק צריך לקבל ויזה ואינו מקבל, מוטב שלא יגיע לארץ ואל לו לנסות את גורמי האיפה, האזרחים ממזרח אירופה שוב ושוב עולים על גבולות הארץ אלפי אוקראיניות נשלחות ולפה ולאחר כשבוע מכריזות כי הם ביחסי של "ידועה בציבור" עם אזרחים ישראלים תוך הם לרוב משלמות לבן הזוג שלהם כ 50 אלף שח על מנת לאשר שהוא בקשר עימה, במקרים יותר גרועים היהודים נשאים לגויות.

הבעיה הרוסית היא בעיה ידועה, רוסיה נוהגת לשלוח למדינות רבות בעולם את אזרחיה במטרות שונות ומשונות וממשלת ישראל נאלצת שלא לאפשר להם להיכנס לגבולות הארץ תוך שהיא מכניסה אותם למתקני מעצר על שילוחם חזרה לרוסיה, נעמה יששכר לא רצתה להיכנס לרוסיה, היא רק עברה שם בטיסת קונקשיין לארץ אחרת, אך האנטישמיות המתגברת בעולם גבתה את חירותה והיא נאסרה.

נעמה יששכר היא אסירת ציון ויש להתנהג כך אליה, אזרחי ישראל צריכים לדעת כי האסירה שלנו בכלא היא אות קלון על יחסינו עם ממשלת רוסיה וכ"קונספילים" מוטב שנבין כי על מה שנעשה לנעמה יוגש החשבון דרך מלכות שמיים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *