משה אוחנה חוסל ע"י בכירים בתקשורת?

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כשדודו טופז החליט להבהיר לתקשורת הבולשביקית מי הבוס האמתי הוא לא לקח בחשבון שאם הוא חוצה את הקווים ברמה של אלימות, הוא יביא על עצמו צ'ונאמי של אסונות אשר תגיע לכל המעורבים, הרי אנחנו כבר יודעים שמלאכת החיסולים היא חלק מקונסטרוקציה בולשביקית.

השבוע נשמע קול מבשר בחדשות שהודיע כי גבר בן 40 נהרג כתוצאה מהחלקה על הכביש ובכך נגרם לו נזק בלתי הפיך שהפרדמדיקים לא הצליחו לתקן וקבעו את מותו, ועם השעות קפץ השם "משה אוחנה" הוא ההרוג בתאונה העצמית.

זאת לא פעם ראשונה שמישהו הורג את עצמו על הכביש, למעשה יש יותר מדי כאלה, אבל לא כזה, כזה שממש באותו זמן זכה בבית המשפט לקבל את רכושו בסך 3.5 מליון ש"ח לאחר שהמשטרה לא הגיעה לדיון בנושא פעמיים!!!

מנכל קשת
אוחנה אמר שהוא בכה כמו ילד קטן, אבי ניר מנכ"ל קשת



משטרת ישראל לא הצליחה להביא לבית המשפט רשימת של סחורות ורכוש את עוקלו לאוחנה לאחר שהואשם במספר מקרים (מעבר לאלימות), המשטרה כל כך לא ידעה מה מימין ומה משמאל כיוון שהייתה אחוזת אמוק לעזור לאבי ניר מנכ"ל קשת לאחר שאוחנה נשכר על ידי דודו טופז לתת לו מכות.

דן מרגלית, שירת כסוכן בכיר בארגון ביון ישראלי

אכן למי ששכח, משה אוחנה הוא האיש שנשכר על ידי דודו טופז להסדיר את נושא הבולשביקים בתקשורת, טופז שלא הבין שהוא מתעסק עם הממסד ולא למד כלום מעוזי משולם, החליט להכות את אבי ניר והבת של המטריד מינית (לכאורה), דן מרגלית, האלימות הקשה לטענתם גרמה למשטרה לחצות קווים אדומים בחקירה ולהשמיד את האשמים.

והנה, הזמן עובר ואוחנה משוחרר מהכלא ואף דורש את רכושו בחזרה, המשטרה בדרג הביניים הרי אינה יודעת כלל מה הולך בטופ שלה, כלומר, ישנה משטרה בתוך המשטרה ממש כפי שיש פקליטות בתוך הפרקליטות, ושם לא יתנו לאוחנה לנצח שם יתנו לו לרכב עם הניצחון של אי הגעתם לבית המשפט וזכייתו בכספו בסך 3.5 מליון שח ישר אל מלכודת ה"החלקה" ושבירת כל העצמות – מוות מתאונה תמיד היה נושא קל לשכנוע – זוכרים את הנסיכה דייאנה?

אוחנה נמרח על הכביש כנראה לאחר שמישהו טרח לפנק אותו באיזה דחיפה קלה, לאוחנה היו אויבים, אבל לא בסדר גודל של אבי ניר, אחרי הכל, אוחנה משוחרר זה לא בריא לתקשורת הבולשביקית, הוא עוד יכול לעמוד ולספר אייך אבי מילל כשהוא מכות מקבל.

אבי ניר סיפר בבית המשפט כי הוא סובל מחרדות ופחדים והוא אינו יכול לישון בלילה כי הוא מפחד מדודו טופז ואנשיו, עכשיו עם הסתלקותו של עוד חלקיק בפרשת דודו טופז נקווה שמנוחתו של אבי ניר לא תופרע על ידי סיוטים.

משה אוחנה – האיש שנשכר ע"י דודו טופז להרביץ למנכ"ל קשת, אבי ניר



פעם עמד עבריין אחד שסיפר כי האלימות היא בעיה, אבל באותו משפט תהה, מה עם האלימות התקשורתית.

יום לפני זכה ב 3.5 מליון במשפט ואז החליק על כביש יבש ורגוע ביום בהיר באזור ללא מצלמות

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *