מנדל-תיק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

זאת כבר לא שמועה, ישנם קלטות שבהם נשמע היומעש היום ואז הפצ"ר משוחח עם גבי אשכנזי על פרשת הר פז, הקלטות, מספרים יודעי דבר מבהירים כל מנדלביט הפך עצמו למנדל-טריק.

שלא תחשבו שכשיש חרושת שמועות אין בסיס איתן לרישוש, הרי כולנו מכירים את פרשת הר פז וסך כל פעיליה, אבל מסתמן כי מנדלביט הפך שבבקניק (תואר לבני ישיבות אשר מתפרעים בחצר), האיש עשה את כל הפעולות הבלתי סבירות כאדם הישר על מנת להביא להפיכה בצמרת צהל אז ובצמרת הממשלה היום.

מנדל טריק בזמנו ניסה לגרום למצב של הפיכה בשדרה הפיקודית של צהל, והיום הוא עושה זאת בצמרת הממשלה, כאילו טבוע בו הדבר, כאילו הוא האיש אשר חייב את ה"משנה מציאות" כדי להצדיק את קיומו.
הוא ניצל מעמידה לדין ע"י היועמ"ש הקודם "ווינשטיין" בגלל שהתיק נמרח אל מעבר לשלוש שנים ובמושגים צבאיים זה התיישנות, ממש כפי שעשו עם ציפי ליבני רק שזה נעשה בתוך המערכת הפוליטית (ציפי ליבני העלימה 34 מליון ש"ח במפלגת בקדימה).


אביחי מנדלבליט, בנימין נתניהו, רוני אלשיך. (צילום:מרק ישראל סלם, הדס פרוש ומרים אלסטר, פלאש 90)

פרשת מנדל תיק תקועה בעליון שאינו משחרר כרגע את צו איסור הפרסום על מעשיו הנלוזים והבזויים בפרשת הר פז, וזאת על מנת שלא לנגח את היועמ"ש עם הממשלה עוד יותר מימה שנעשה עד כה, מה גם שכאשר האזרחים ישמעו את הקלטות גבי אשכנזי כנראה יאבד את מקומו "קוק פיט" של כחול ולבן, הרי יאיר לפיד טוען שהוא רוצה שקיפות שלטונית.

משפחתו סחרה בנשק כאשר הוא היה רמטכ"ל?



אפרופו יאיר לפיד, הוא יודע על הקלטות, סביר להניח כי גם שמע אותם, ובכל זאת בחר לקשור קשר עם אשכנזי וזאת על מנת לקושש עוד מעט קולות, אבל כאשר הקלטות ישמעו, הבוחרים יבינו כי מדובר במקרה בעייתי לכל הפחות ובהוקעת האיש מהמיזם "כחול לבן" במקרה הרע"

פרשת מנדל תיק עתידה לטלטל אותנו מעט, הרי בתוך כל הכאוס הפוליטי אנו מבינים כי הבלון מנוסח יתר על המידה והיחידים שמזיקים את הצד השמאלי מנופח יותר זאת מחלקת הבגץ של מדינת ישראל, ומדוע מחלקת הבגץ של מדינת ישראל עושה זאת – התשובה היא כי הם נמנים עם בוחרי מפגלת כחול לבן.

מאיים על הסובבים אותו בצווי איסור פרסום


"
כאשר היומעש מנדל-טריק יעבור פוליגרף תירקם לה פרשת מתנדל-תיק

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *