הבונים החופשיים מזמינים 333 עדים למשפט רוה"מ נתניהו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

קוראי "קונספיל" יודעים כבר לפני שנים כי הגשת כתב האישום כנגד ראש הממשלה, נתניהו, היא רק תירוץ לחיסול חשבונות גדול יותר בין הבונים החופשיים לבין האיש שכיהן הכי הרבה שנים כראש ממשלה במדינת ישראל.

אין גוף חזק יותר מהבונים החופשיים במדינת ישראל, הם מחזיקים בכס המשפט וזה רק חלקיק מסך כל אחזקותיהם אשר מכילים את הצבא, ראה ערץ גלאט/בני גנץ, ראה ערך מפכ"ל המשטרה "גל הירש", ראה ערך פרקליט המדינה, ראה ערך השב"כ , המוסד, ושלל גופים מרכזים בחברות מסחריות ענקיות.


הבונים החופשיים
הבונים מזמנים 333 עדים

הסמלים של הבונים החופשיים הם ידועים ליודעי דבר, מי שלומד להכיר אותם מזהה אותם כאילו לקח ב"מטריקס" את הגלולה האדומה, אבל שאר הצי-בור אינו מודע למתרחש סביבו, ולעתים הציבור מונע ממניעים פוליטיים עד אשר אינו מבחין בין ימינו לשמאלו, והבונים החופשיים עושים במדינה כבשלהם.

לבונים החופשיים אין דין ואין דיין, הם מתנהלים בצללים, אין אף גוף המורה על בדיקה של החברים אשר מתלחשים במוסד הלא ברור הזה, הבונים החופשיים למעשה לא מצהירים על חברותם בארגון גם אין הם אנשי ציבור.

33 – בכל הכניסות לתל אביב

המושג ארגון אחווה למעשה אינו מונע כארגון אשר מועיל לציבור, מדי פעם הם תורמים תיקים לבי הספר על מנת לגייס לעצמם עוד פעילים, בעיקר לבנים של הבנים שלהם הם שולחים תיקים ועוזרים להם לקבל צ'פארים בתוך בתי הספר, טכנית, הם מלאי נפוטיזם בשלל כל המקומות אשר הם מחזיקים כולל משטרת ישראל להב 4 33 , זוכים?

אוויר, אדמה, רוח ואש = 4 והדרגה הגבוה ביותר בנוסח הסקטוי 33

ראש הממשלה נתניהו ידע כי זה עניין של זמן עד אשר יוגש נגדו כתב אישום, ולראיה רואים כי כתב האישום הוא תקדימי אייך אמר ראש הממשלה "תפרו לי חליפה במיוחד", ואין ספק שכך היה, זה לא קשור אם אתה בעד או נגד הימין או השמאל בארץ, הבונים החופשיים מייצגים את האינטרסים של עצמם.

333 עדים למשפט נתניהו זה כמו לחפור בור ללא תחתית, שנים של התשה, אבל יותר מכל 333 עדים זה סימן מאסוני שמראה ליודעי הדבר מי הבוס האמתי במדינה.

שמעון פרס
שמעון פרס נתן את ההוראה לבנות את בית המשפט העליון

שמעון מאשר
שמעון פרס מאשר לרוטשילד לתת כסף על מנת להשתלט על המדינה גם מבחינה משפטית

הבונים חופשיים, ואתם?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 תגובות

  1. יובל שי 2019-12-02

    אבי מלול היקר,
    כול הכבוד על עבודת הקודש שאתה עושה.
    חובה עלינו, כיהודים לפקוח את עיניהם של אחינו, שסגורות גם על ידי התשקורת – שגם היא רובה ככולה, נשלטת ע"י כנופיית הבבונים החופשיים שר"י.
    ארגון אפל, כופר באלוהי ישראל, עוקרי תורה, הפועלים נגד עם ישראל כבר מאות שנים.
    אבל כידוע לך אנחנו מאמינים בני צדיקים – ויש לנו תורה, נבואה ונביאים ובראשם משה רבינו ע"ה – ואנו ננצח ללא ספק.
    אין לך מושג כמה אנשים כבר היו בהרצאות שאני מעביר על הנושא.
    חזק ואמץ!
    יובל שי

  2. חירם 2021-04-21

    עד לפני 5 שנים הוא היה בונה חופשי אבל אז מועצת הבונים החופשים העולמית (שיושבת בלונדון) נתנה לו הוראות להשלים עם ברק אובמה שהוא גם בונה חופשי והוא לא הסכים ואז הם עשו טקס מיוחד (שמשתתפים בו 50 בונים חופשיים ו-50 אילומינטי מכל העולם בדרגות הכי גבוהות) ששולל ממנו את הדרגות שלו (הוא היה דרגה 24 ומועמד לדרגה 25).
    אחרי ששלו ממנו את הדרגות הוא כבר היה מנודה מהבונים החופשים ואז הבן שלו התחיל לשנוא אותם ולפרסם פרסומים נגדם.
    ואיך יודעים שהוא בונה חופשי? בראיונות שלו בעבר הוא היה עושה סימנים סודיים של בונים חופשיים כדי לסמן שהוא ממשיך בהוראות שניתנו לו (כמו לראשי ממשלה אחרים שהבונים החופשיים מינו)