יצחק רבין החזיר גם את "אי השלום"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

הבדיחה היא על חשבוננו, לאחר שהשיכור, רבין, בחסות פטרונו ורוצחו לימים (שמעון פרס), סיכמו על החזרת השטח לירדנים תוך הגבלה של זמן בן 25 פלוס אופציה ירדנית להמשיך אם ישראל תהיה "כלב טוב", בינתיים עלה בישראל מנהיג שכבר טוגן ע"י המלך בפרשת ההונאה של חאלד משעל.

מלך ירדן "בישל" את עם ישראל שוב ושוב, העניין הוא שהוא עושה את זה טוב מאוד לבני עמו ולשמאל הבולשביקי בישראל, מלך ירדן מבין דבר אחד או שתיים בתקשורת להמונים והאפשרות של תדר אחד לירדנים ולשמאל הרדיקלי מביאים אותו לתוצאות.

התקשורת הבולשביקית בארץ לא תגיד שרבין השיכור לא ראה קדימה, כי הוא באמת לא ראה קדימה (בעיקר את זה שהוביל אותו וגם טרח לרצוח אותו), רבין היה שיכור מכוח שהתקשורת נתנה לו והחזיר שטחים רבים, למזלם של אזרחי ישראל רבין לא הספיק לחתום על רמת הגולן וירושלים.

כל לילה היו לוקחים את רבין לנשפים, כל לילה התקשורת הייתה מהללת אותו כאילו מדובר בסגן של בר כוכבא, ורבין (שהחזיק חשבון דולרים בחו"ל באופן לא חוקי) הבין את כללי המשחק, תחזיר שטחים תקבל פרגונים, וכך היה, רבין נאות לתת לירדנים את השטח כאשר הוא מסכם כי הירדנים יהיו בעלי הבית ואנו רק נשתמש בשטח 25 שנה, זה הספיק למלך ירדנים הקודם (חוסיין) להדליק לו סיגריה אחרי שהוא זיין אותו.

יצחק רבין
הדליק לו סיגריה אחרי זיון

רבין היה איש חולה, הוא היה חולה נפש אחרי 2 התמוטטויות עצבים קשות, האחת במחלף הראל לאחר שברח והפקיר את כל הלוחמים – ונכנס לישון (מזכיר נוכל אחר בשם בוזי הרצוג ששמר על זכות השתיקה בפרשת העמותות של הסקס מנייאק אהוד ברק) ובפעם השנייה זה היה ב 1967 כאשר כיהן כרמטכ"ל ושם קרס אל תוך תרופות וויסקי.

רבין היה כל כך חולה, שכאשר הייתה כותרת בעיתון בדיות אחרונות שאינה מראה אותו באור חיובי הוא היה קורס אל תוך עצמו ושוקע במרה שחורה שלא ניתן היה לתקנה במשך שעות, לכן פרס הציע לו כנס "אחווה" למעון השלום ורבין קפץ על המציאה.

כשרבין סיכם על אי השלום הוא לא הפנים דבר אחד, לערבים יש זמן, מבחינתם אם תחזיק בשטח בעוד תסכם על החזרתו בעוד 100 שנה אפשר לעשות שלום, ככה רבין רצה לעשות עם ירושלים ועם רמת הגולן, הוא רצה לעשות עסקה עם חאפז אל אסד על הגולן שבה ישראל תחכיר את הגולן ל 50 שנה.

טכנית, רבין היה אידיוט, הרבה דברים שהוא עשה נעשו באופן גרוע, בין אם הוא נתן את המים של הכינרת לירדנים ובין אם הוא רץ כמו ילד קטן אל תוך כיכר מלכי ישראל כאשר הוא לא מודע לתרגיל שעושה לו שמעון פרס.
רבין לא ראה קדימה, רבין היה לוקה בראיה של מנהיג, הוא היה דפוק רגשית, מספיק שהיית אומר לו "אוהבים אותך" הוא היה מסמיק כמו אהבל ממוסד שיקום לתשושי נפש, רבין לא היה חסין, לא היה לו עור של פיל, למעשה הוא היה ברמה מנטלית של ילד בגיל 5.

המלך חוסין ידע דבר אחד או שתיים על רבין, אבא של חוסין היה עבדאאלה (נרצח על מדרגות אל אקצה), הוא הכיר את היהודים, הכיר גם את רבין, כשחוסין קשר את "הקשר המרובע" עם גולדה במלחמת יום הכיפורים הוא כבר הבין מי יכול להגיע לצמרת כתוצאה ממרחץ הדמים שיתקיים בישראל.
המלך ירדן אשר טוען כי הוא צאצא ישיר של מוחמד, מבין דבר אחד או שתיים בפוליטיקה, ובעיקר בדת, הוא מבין שאם היהודי מקציב זמן להחזיק בשטח, למזמן יש מדיניות להיגמר, וכך רבין השיכור מוויסקי גרם להחזרת שטח ריבוני של מדינת ישראל בגלל שהיה עיוור וטיפש.

מורשת רבין היא החזרת שטחים, חולשה וחוזר זיהוי תהליכים במרחק הזמן של המזרח התיכון, מורשת של מנהיג כושל שאינו מסוגל לגלות "אמבוש" של מדינות אחרות כלפי מדינת ישראל ובטח שלו את ה"אמבוש" עליו.

מורשת רבין
תוך כדי שיכרות מסכם על החזרת שטחים

מורשת רבין היא "אי השלום" ותחביר מילים קליל מבינים ש"אי" מלשון "אין" מספק לנו את מה שיש היום – אין שלום, אין מזרח תיכון חדש, יש רק ווסקי שיבס.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *