יצחק רבין נורה בגב בכדור שיכול להרוג פיל הסתובב ותהה "למה למה"

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אלו הם הבדיות של האנשים שנגלו לאחרונה בתקשורת על מנת להכשיר את הרצח הפוליטי בידי פוליטיקאי בכיר שהכניס מפגע אל תוך מעגל השמירה הרגיש ביותר וחיסל את יריבו הפוליטי בדם קר תוך שהוא גורם לכאוס חברתי וקורע מדינה שלמה

שמעון פרס
שמעון פרס סגד לעז

הרבה עדים ראינו לאורך השנים, הרבה סיפורים מצמררי שיער אודות איש כוחות הביטחון שנרצח ע"י כוחות הביטחון ששמו היה שגור בפי כל ילד, יואב קוריאל שגופתו המנופחת נותרה ללא קבר לאורך כ 10 ימים, הרבה מאוד סיפורים כל כך שרבין לא נפגע, אבל הסיפור מימים האחרונים ממש הזכיר את הפעלות של הזונדרקומנדו של המאה הקודמת.

רבין לא היה צעיר שנרצח על ידי הקולגה שלו למפלגה, רבין למעשה היה כבר כבד בתנועה, אם כי לא זקן ישיש בא בימים, אבל בכל זאת לרוץ כבר היה קשה לו, הוא אומנם שיחק טניס בסגנון "ממוטה" בתנועה, אבל עדין יכל לעמוד ולשחק, אומנם לא זריז היה רבין, אבל גם לא חלשלוש.

טניס
ידע להגיב לכדור



כאיש אשר משחק טניס רבין ידע להגיב, הוא הגיב למכות הבאק האנד של היריב שלו, הוא היה צריך לנוע אל הכדור ולהגיש את ידו על מנת לשחרר את המכה שלו חזרה בעוצמה, וכך בדיוק בא לעשות כאשר שמע פיצוץ מאחורי הגב, מה שגרם לאינטואיציית הטניס שלו להגיב מיד – הוא הסתובב בזריזות הביט אל מורדי ישראל בלבן של העיניים ותהה "למה למה".

רבין תהה "למה" כיוון שכנראה ניבהל מהרחש של הקפצון אשר החריש באוזניו, רבין לא רק שתהה את המילה "למה" לפני שקופל על ידי רוצחיו העתידים הוא עוד הספיק לתהות "למה למה?" ואז הועף אל הרכב לא לפני שהושכב על הרצפה בעוצמה של חבטה.

בסרטים של טרנטינו היריב מקבל כדור ואז מספיק לשאול שאלות ואף טורח להגיב ולפעמים לתת מונולוג קורב לב אודות העבר והעתיד לבוא, אבל כשרבין "אכל" 3 כדורים בגב והספיק להביט בלבן של העיניים מבלי להפוך לשקית חלב מלאת דם בתוך הכיכר אנו מבינים שטרנטינו לא היה מעורב בתמליל ורק חבורה של ליצנים רוצחים עשתה סיבוב על עם ישראל.

רצח רבין
הסתובב לאחור במבט מבוהל


סביר להניח כי האדם הסביר אשר כל כך רוצה להיות ליד ראש ממשלתו והגיע על לכיכר לשמוע אותו יגן עליו בגופו, אבל על רבין אף אחד לא הגן, כולם טרחו לברוח, מהשומר שעזב אותו עם הירידה למדרגות ובין אם זה הנהג האישי שלו באותו ערב, ובין עם זה מורדי שמש שברח מהפחד של הערב של האקדח.

מורדי לא ציין כי הוא שמע סרק סרק ולכן נדמה כי מי שצעק את זה היה רחוק יותר ממכונית השרד והיה קצת תמני (לא יגאל עמיר ולא חגי עמיר) כפי שהשמועה אומרת.

מורדי לא שמע מי צעק סרק סרק, הוא לא ראה דם, הוא לא נסה להגן על רבין בגופו, וכמובן שהוא לא משמיע את ההקלטה שלו מראיין את רבין.


"אין שאלות אינפנטיליות, יש תשובות אינפנטיליות." שמעון פרס

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *