מסמך הר פז בושל ע"י שמעון פרס עבור בני גנץ וגבי אשכנזי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אל תמעיטו באנשים אשר יושבים ומנהלים את בניין הארץ, הם לא חפים מחתרות אין סופית בעיקר אם זה מה שנותן להם להמשיך לשלוט במדינה דרך האג'נדות הנסתרות שלהם.

הימים הם ימי הרמטכל אשכנזי והפצ"ר מנדבליט, לפתע צץ מסמך אשר עתיד "ליפות" את מעשיו של הרמטכ"ל העתידי גלאנט ולהכפיש את כל השאר וזאת כיוון ששר הביטחון דאז ברק לא מעוניין להמשיך את כהונת אשכנזי בשנה נוספת (שנה רביעית).

לפתע צץ מסמך אשר מבקש לנכס כי הרמטכ"ל הבא הוא בני גנץ, כאשר כל העקבות עולות אל על ישירות אל לשכת נשיא המדינה העולם עצר מלכת, כולם קיבלו פיק ברכיים ולא היו מעוניים להמשיך לחקור את שלל המעורבים וזאת למרות שניתן היה לבצע חיקור אמיתי פסחו בפרקליטות על שמעון פרס.

מי שהיה בירושלים באותם שבועות ראה על הגשר של בית משפט העליון את אותם שלטים "איפה הקלטות של משרד הביטחון" כי היה ברור שצהל מקליט הכל, אותם קצינים רמי דרג אשר ניסו לקדם את עצמם בהם גבי אשכנזי לפוליטיקה ובני גנץ לרמטכלות

ואכן כך היה, בני גנץ בסוף הפך לרמטכל כפי שהבטיחו לנו שהוא יהיה ראש ממשלה, כאילו הבונים החופשיים מסמנים את המטרה ואז אתם מקבלים אותה על מגש בין אם תרצו או לא תרצו, סוג של פרשות שאתם שומעים שהם עתידים לבוא ולמרות שהכל לא מסדר וגלאט ממונה לפתע מגלים כי יש לו חריגה של ס"מ במרפסת והוא מודח ואז בני גנץ ממונה.

שמעון פרס צרח על כולם שאשכנזי לא צריך תקופת צינון, אפרופו אשכנזי, באם אתם לא זוכרים הוא גם נשלף מבחוץ לאחר שהודח מהצבא ונקרא לחזור להחליף את דן חלוץ.

מבולבלים.. בקטנה .. תהיו קלילים.. שמעון פרס מריץ את אשכנזי לרשות הממשלה ואת גנץ לרמטכלות .. זה אולי לא קרה אז, אבל זה יכול לקרוא היום – הלא בשנת 2019 שניהם כבר עמוק בפוליטיקה.

המצב כל כך חמור

שמעון פרס לא נקרא לחקירה ולמעשה אף אחד לא שילם על המחדל למעט 220 שעות שנתן הר פז בעסקת טיעון.

מזל שיש לנו "מבקר מדינה" חזק מאוד שלא מפחד מזונות קוק.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *