שמעון פרס נתן את ההוראה ורבין נרצח

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בהנחה שכותרת הזאת נכונה יש לנו הבנה כי הקונספירציה הפכה לקנוניה, הרי כבר בעבר לפני כשני עשורים עלו תהיות על מעורבותו של פרס ברצח עמיתו הפוליטי, זה לא רק מתוך שנראה, זה נעשה מתוקף היותו של פרס חבר בכיר בקהילת המסדרים של הבונים החופשיים.

שאדם שומע כי שמעון פרס רצח את רבין הוא מקשר זאת לרמה של פוליטיקה פשוטה ולא של סדר עולמי חדש של הבונים החופשיים, הרי כל מי שהיה מעורב בקשר של הרצח וכל מי שמעגן את הנרטיב של הנצח (שוטרים, שופטים ועיתונאים) כולם קשור לכת הבניה החופשית, האחרון שהכריז שיש כת היה השבוע שר המשפטים, אמיר אוחנה, שיזהה בכת הבניה החופשית מכשול לקיום המדינה.

מלטה
LONDON – NOVEMBER 20: (ISRAEL OUT) In this handout image provided by the GPO (Government Press Office), Israeli President Shimon Peres wears the honourary Knight Commander's Order of St Michael and St George (KCMG), presented to him by Queen Elizabeth II at Buckingham Palace on November 20, 2008 in London, England. (Photo by Amos Ben Gershom/ GPO via Getty Images)

שמעון פרס כתוצאה מהרצח הפך לימים לאיש המעוטר ביותר בהיסטוריה של האדם מזה 200 שנה, כלומר מאז נפולאון לא עמד איש אם כל כך הרבה עיטורים ולכל אחד מיהם שקיבל הייתה עבור משימה, אז איזה עיטור קיבל פרס בגין הרצח של רבין?

יש האומרים אות מסדר אבירי מלטה, האות הזה ניתן בד"כ על פעולות שנעשות בעבור מלכת אנגליה שלה כמובן חשק תמידי לשלוט בירושלים, יש האומרים כי האות הוא בכלל מגיע מבית המלוכה הספרדי, הלא חוואן קרלוס (מלך ספרד הקודם) הוא זה שמוכתר כמלך ירושלים, היום בנו פילפה מחליפו (והוא שקוע בצרות עם בית המלוכה הקטאלוני – ברצלונה), הרבה אותות היו לשמעון פרס – והרבה שלדים בארון.

פילפה השישי
פילפה השישי

בהנחה ששמעון כן נתן את ההוראה לרצוח את יצחק רבין יש להבין כי הוא לא עשה זאת רק בשביל התפקיד הקטן שהוא חפץ בו, ראש ממשלת ישראל, שמעון פרס ייצג קו הרבה יותר גדול (לדעתו) מארץ ישראל, הוא היה נציג הבונים החופשיים – ממש בחזית, כאשר הוא מקבל רשת של ביטחון מכל חברי האחווה הסודית, לא רק שהוא שולח את רבין אל מותו הוא גם טורח לעשות זאת על חשבון הציבור הימני בארץ, הוא השיג 2 מטרות ברצח אחד.

שותפיו לפשע ברמה הביצועית הם לא רבים, אבל שותפיו הגדולים במעגל השני הם כל חברי הכנופיה החל משופטים שלא נתנו לנהל משפט היות ו"יגאל עמיר הודה", השוטרים שלא טרחו לחקור "מה יש לחקור אם יש סרט מצולם" הרופאים שהעלימו ע' כשאר הגיע אליהם "עוד פצוע מהרחוב" העיתונאים אשר הובילו את העם אל כבשני האש של תחושות אשמה.

לבניה החופשית יש סדר יום משלה, היא קובעת היכן ומי יעלו לגדולה ומי ירד ביגון שאולה, מי שטוב ימומן ויאותרג ומי שנגד ישלם מי את המחיר, אפילו במחיר חייו, כאשר כל הקשת התכנסה להסכמי אוסלו ביחד עם ערפת אשר הוא עצמו יקיר המסדר ורבין החליט שלא מתאים לו יותר לשחק לא היה ברירה אלה לגמור איתו את הסיפור.

זה בדיוק מה שד"ר מורדכי קידר זעק מעל הבמה, הוא טען שפוליטיקאי בכיר הזמין את הרצח בגלל שרבין רצה לעצור את הסכמי אוסלו, רבין הבין כי הוא איבד שליטה, והבונים החופשיים לא יכלו לתת לו לעצור – העסק היה צריך לדפוק כמו שצריך היות והרבה כסף נכס לפרויקט.

הבונים החופשיים – מסורת של רציחות פוליטיות

מי ששם את עינו על מנהיגי הבונים החופשיים ברחבי הגלובוס רואה כי ברוב המדינות ישנם מנהיגים אשר שייכים לכת, הבניה החופשית מקדמת אותם אל תפקידי מפתח על מנת שיבצעו את מהות הבניה החופשית שהיא לרוב סגורה, מנוכרת, ומבצעת לחשושים במחשכים, יש האומרים כי הם סוגדים לכסף ויש האומרים כי הם סוגדים לשטן בכבודו ובעצמו.

המסורת של כתות ואחוות סודיות הם שורש רע בכל חברה, אבל לבונים החופשיים יש מסורת רחבה, שנים על גבי שנים יריבים פוליטיים שלהם מחוסלים וגם עמיתים שלהם הופכים להיות גופות, בדרך כלל הביצוע נותר ללא אשם כמו חיסול הנסיכה דייאנה או רפאל איתן (רפול), אך במקרה של רבין במדינתו הקטנה לאורך זמן הקשר נפרע והתוצאה של חיסול שכזה מעיבה על חברי הבניה החופשית בין אם הם ברמה של שופט עליון ובין אם זה ברמה של איש פוליטי.

הבונים החופשיים חושבים לטווח הארוך, הם מביטים להיסטוריה בעיניים ומבקשים לציירה בהתאם למבוקשם, הם יובילו מהלכים בצורה הבוטה ביותר מבלי חמלה, הם יסובבו את העולם וגם אם אתה ראש ממשלה ייקח לך 22 דקות להגיע 400 מטר מרגע שהעלימו אותך בתוך מכונית.

שמעון פרס וערפת בסימן מאסוני


זה לא חיסול לאור גחמה של אשיות פוליטית בכירה, זה חיסול של האחווה הסודיות שנקראת הבונים החופשיים והם טפלו את השקר על שאר העם בעוד הם בעצמם קושרי הקשר.

בונים חופשים
1992


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. מנה 2019-11-03

    הדברים ידועים פרס חיכה במקום סמוך לרצ ח ונסע מיד לשבכ לתאם עמדות סופיות