מייקל ג'קסון – ההומו שיחק עם קטינים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בשנות השמונים היה כוכב אחד בשם מייקל ג'קסון שכולם העריצו, העולם היה כל כך באופוריה מאיש והריקוד המיוחד שלו עד שקמו לו אלפי כפילים בעולם בדמותם של ילדים, ומייקל אשר ראה את הקטנטנים האלה רוקדים היה אוסף אותם אל ביתו ומוצץ אותם.

היום, שנשנה היא כמעט 2020, נדמה שמעט השתפרנו בנושא הפדופילים החולים אשר חיים בקרבנו, המודעות עלתה, בעוד שמשפחות פשוטות היו נופלות קורבן לגחמות של האיש המולטי מליונר ומותירות אצלהם את ילדים היום העסק אולי והיה נראה אחרת… או שלא.

ילדים בני 7 היו למייקל ג'קסון, הוא היה מצייד אותם בצעצועי על, בונה להם פארקים שלמים, משחקים והפעלות והילד המוקסם היה רק רוצה להיות בקרבתו של מייקל ג'קסון, כל כך כייף עם מייקל ג'קסון עד שלהתקלח איתו זה היה דבר טבעי.

נוורלנד זאת עיר במושגים של ילד, מדובר בחווה גדולה, גדולה מאוד עם שטחים רחבים ונסתרים שרק ילדים מבינים את הפוטנציאל העצום של המקום, ילדים ופדופילים..
בזמן שהילדים היו מוקסמים ממייקל ג'קסון הוא היה טורח לחבק וללטף בעיקר בשעות הלילה כאשר הפרטיות היית נותנת לכושי הסוטה את האפשרות להפשיט את הילד ולאונן עליו כאשר הילד היה שפוף על 4 ופי הטבעת שלו היה חשוף.

מה שברור מהסיפור שעלה בסרט לעזוב את נוורלנד זה שמייקל ג'קסון הוא הומו, למעשה הוא גם חד מיני וגם פדופיל, מייקל ג'קסון לא אהב בנות כמו ג'פרי אפשטיין וחברו אהוד ברק ששם היה מדובר על לוליטות (נערות מתבגרות) ג'קסון היה לוקח ילדים קטנים בני 7 שאיתם או יותר נכון אותם הוא יכל לעצב כרצונו.

היה נותן לילד למצוץ

מייקל היה לוקח את הילדים מההורים בשיטה של מניפולציה, הוא היה כובש את המשפחה עם ההון העצום שלו והיה גורם אט אט למשפחה להיות מופרדת מהילד, מייקל היה מצרף את הילד לטיולים שלו וקושר עימו קשר תוך שהוא מעמיס אותו בפרטים כגון "אל תסמוך על אף אחד" ו "זה רק אני ואתה בעולם" והילד המוקסם היה מוכן לשתף פעולה כיוון שפיתח תלות רגשית שמלווה במין יום יומי.

"תישב על ארבע ותפסק את הישבן" מייקל ג'קסון

לכל מקום מייקל היה לוקח ילד איתו, למעשה היה לו בנק שלם של ילדים שרצו אחריו ואהבו אותו, במקומות שהוא היה רחוק הוא היה קונה להם פקס ובאובססיביות הוא היה שולח להם פקסים על גבי פקסים ומציף אותם עד אשר הילדים היו כולם שלו, כמו מומחה מקצועי לכיבוש רגשי אנוש, בהתחלה צעצועים ואח"כ ליטופים ומציצות.

כשמייקל היה מבין כי הילד כבר יודע לשחק את המשחק באמבטיה וכבר לא מפריע לו לדחוף את הראש אל תוך הז שלו הוא התחיל להראות להם פורנו קשה, דברים של קוקסינלים, של חדירות לתחת והשפרצות לפנים, דברים שהומוים בגירים עושים, פורנו קשה מאוד ודורש מהילד לשתף איתו פעולה בנושא.

קודם הוא היה מלמד אותו אייך לשחק עם הז שלו ואחר כך היה מנסה להלביש עליו חדירות והשפרצות וכאשר הילד היה מעט נסוג הוא היה מביא ילד אחר, ואז הקנאה בין הילדים הייתה עושה את השלה, הילד היה מנסה לרצות את מייקל וכל הדרכים כשרות.

היה מראה לו פורנו קשה ודורש ממנו לחקות את מה שנצפה

מייקל ג'קסון קיבל חיפוי רב מהרבה אנשים, הרי בחווה שלו ידעו שהוא ישן עם ילדים, אנשים קלטו שיש שם משהו לא תקין, אבל רובם היו שבויים של הכסף הגדול וחלקם היו להטבים שהבינו את הצורך הקיומי של מייקל לדפוק קטינים, מה גם שלדפוק קטינים תמיד היה נחשב אצל האצולה כמשהו "טהור" יותר, משהו בתולי, בשוק תמיד שילמו על בתולות יותר כסף, למייקל זה היה תחת היד כל הזמן, אין ספור ילדים שהיו מבלים אצלו בחופשות ובטיולים וכמובן בהופעות – סבב הופעות.

היה לוקח את הילד איתו לסיבוב הופעות ותוך כדי הסיבוב היה "מסובב" את הילד

סופו של מייקל נסתר, יש האומרים כי הוא חוסל על מנת שלא לגלות את הרשת פדופילים שתפעל, יש האומרים כי האלכוהול גמר אותו לאור הלחץ מהגילוי ויש קונספילים שמספרים כי היות ולמייקל נולדו כבר 3 ילדים והם היו בגלאי 7 בממוצע מייקל היה צריך לבחור בין לזיין את הילדים שלו או למות.

הכושי ההומו פדופיל עשה את שלו, הילד לא יכל ללכת.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *