לאה רבין צרחה "תחפשו לי את העגיל"!

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במהלך טקס חתימת הסכם השלום גילתה לאה רבין כי איבדה את הסיכה שלה, ומיד החל פוגרום מלולי על כל באי הטקס עד אשר אשר אולצה פלוגה שלמה של גבעתי לשוב על עקבותיה בשמש של הבקעה ולחפש שעות את הסיכה.

מדי פעם אנו רואים פוליטיקאי מתחרפן וחושב שהוא גנרל ומשפחתו היא הגדולה מכולם, אבל אצל משפחת רבין זה היה מהיום הראשון שלה, מעבר לעובדה כי לאה רבין סחרה כחלפנית בדולרים בגולה ועשה שוק שחור בכל מה שקשור להעברות כספים תוך שהיא מנצלת את מעמד בעלה בפוליטיקה (עד אשר דן מרגלית איש השב"כ חשף את הפרשה בהוראה של שמעון פרס והדיר את רבין מהמירוץ לכנסת ב 1977).



הסיפורים המוזרים אודות משפחת רבין מראים את קצה הקרחון באופן ההתנהלות המתנשאת של לא רבין וילדיה, הלא ידוע כי ביתה זרקה את בעלה כאשר נפגע ולקחה את משפחתה אל בית ראש הממשלה אביה על מנת לגדל אותם על חשבון כספי הציבור.

היא צרחה והזיעה

פלוגה שלמה של גבעתי הייתה שם בערבה באותו יום של החתימה על הסכם השלום, כולם היו עסוקים בעצמם ולא ראו 25 שנה קדימה על שטחים אשר ימסרו לעתיד לבוא, ככה קצרה הייתה ראייתם של משפחת רבין תוך שהם מובלים שוב ושוב על ידי שמעון פרס בכל מקום, אפילו עד פרס הנובל שבעולם לא ניתן ליותר משתי אנשים – נדחפו שלושה.

באמצע הטקס לאה רבין שמה לה כי נעלם לה הסיכה והיא החלה ממלמלת תוך שאנשים סביבה מלמלו "ששששש…, שששששש" אבל זה לא מנע ממנה להמשיך לרטון ולהציף את הנושא שוב ושוב כאילו מישהו כייס אותה והסיכה היא כל עולמה, לא ברור מה הייתה עלות הסיכה, והשמועה אומרת שהיא כלל לא הייתה שלה אלה נלקחה מגורם אחר, מה שהעצים את עצבנותה הבלתי מתפשרת של הגברת הראשונה והעצבים החלו לעלות.

קלינטון נואם, והגברת לאה רבין בשלה, החום וקריז הוציאו את בת השבט הלבן מדעתה והיא כמו אז בימים של ארה"ב כאשר הסתירה את החשבון דולרים שלה תוך שהיא הודפת את האשמות על קנוניה החלה שוב לקבל "פלאשים" במוח ורעידות.
כאשר הטקס החל בסיימו לאה רבין כבר הייתה בג'ננה, היא החלה לפנות לגורמים שלא קשורים כלל אליה ולדרוש מהם לחפש את הסיכה שלה, היא פנתה לכל מי שנראה לידה וגם כאשר הבחינה במישהו מרחוק היא אצה אליו תוך שהיא מקבלת אותו בבליל של שאלות, אט אט כל המקום רחש בשאלה "איפה הסיכה"

איפה איפה איפה איפה הסיכה


עשינו שלום, עכשיו נחפש את הסיכה

הטירוף בעצמו, החום המעיק אל חסך מכולם את עגלי הזיעה ולא רבין בעודה מלאה "סחלה" של זיעה לאורך כל הגוף מקוששת חול מן הרצפה ודולה אבנים תוך שהיא מחפשת את הסיכה, מחזה כזה של אישה מכובדת ורוכנת על החול והאבנים בחיפוש אחר סיכתה לא פסח גם על מלך ירדן שסביר להניח שתהה בעצמו "שו סאר מע אל מג'נונה"?

כאשר הקצונה הבכירה הבינה כי אין מנוס החלה לחלק הוראות להעביר את חיילי גבעתי לתוך חזית החול של הבמה ולאפשר להם לסנן חול ואבנים תוך שלאה רבין מספרת לה מה בדיוק הם מחפשים, איזה סוג של סיכה ואייך היא נראה, החיילים ההמומים אשר פחדו לדבר הבינו כי אם הם לא יעשו את בקשתה של אשת ראש הממשלה יהיה לזה השלכות, ולכן החלו זוחלים על החול בשמש הקופחת עד שחלקם קיבלו צריבות בעור.

הצרחות לא פסקו, הם עלו לטונים שהביאו את ראש הממשלה לסמן לסובבים כי הגיע הזמן ללכת, הגיע הזמן לאסוף את הפקלעות והיעלם מן המדבר ולחזור את המזגנים והציווילזציה, וכולם הועמסו על הרכבים לא לפני שלאה רבין מחלקת הוראות מה לעשות באם ימצאו את הסיכה ולמי לפנות כאשר היא תמצא.

החיילים ההמומים נשארו בחול הלוהט וראו את "מלכתם" עוזבת אל תוך המזגן ביחד עם כל הפמליה שלה, לאה רבין הלכה והחיילים נותרו לחפש, חלקם רצו את התהילה של "למצוא ללאה את הסיכה" חלקם אמרו שמאז חשבון הדולרים הוחמר מצבא החברתי, אך הפעם השופע גם המצב הרפואי.


אם תחפשו טוב, אולי תראו את לאה מחפשת …


Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *