יאיר לפיד לוחץ להקים ממשלת מעבר עם הערבים במטרה להיות המועמד הבא ברשות כחול לבן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

את יאיר לפיד לא מעניין כלום חוץ מיאיר לפיד, אותו לא מעניין כלום והיות והוא כבול ברוטציה עם בני גנץ, הוא דורש שיקימו ממשלה עם ערבים בהנחה שהוא יהיה ראש הממשלה הבא בבחירות הבאות בעוד שלושה חודשים.

בהנחה כי גנץ יקים ממשלת מעבר עם הערבים למשך שלושה חודשים יאיר לפיד ידרוש שהוא יהיה המועמד הבא, כפי שנחתם בהסכם בין הצדדים – רוטציה, ואכן באם גנץ יהיה ראש הממשלה הבא בממשלת מעבר עד הבחירות שכל מטרתה הזזת הרצף של נתניהו כראש ממשלה ושבירת הסטיגמה הפוליטית כי נתניהו הוא היחיד במלוכה, לפיד מבין כי הבא בתור זה הוא.

חירש
שומע כי לפיד רוצה לרוץ עכשיו בראש כחול לבן



מבחינת השמאל הבולשביקי אין שום מניעה בחבירה לערבים, הרי כך עשה רבין המהולל עד אשר נרצח ע"י איש פוליטי ממפלגתו שלו, אבל היום אחרי 24 יאיר לפיד לאחר שסופר לעם ישראל כי גנץ הוא רבין החדש, לפיד מרגיש כמו שמעון פרס.
בהסכם של הצדדים הוסכם כי כל צד יהיה תקופה ראש ממשלה ועכשיו יאיר לפיד דורש מגנץ קבל את המלוכה, אז מה היא עם הערבים, העיקר שאין חרדים ואין נתניהו, ואח"כ תורי, גם אם זה יהיה בעוד כשלושה חודשים – הרי הערבים עוד יפילו את הממשלה לאחר הטיל הבא שירד על שדרות וצהל יגיב.

גנץ מבין את הבעיה והוא אינו ששס לרוץ עם הערבים למרות שבבית משפחתו אין כל מניעה לעשות כך, רעייתו תומכת מאוד ואף בנו המנצנץ לא בדיוק מבין מה המניעה, גנץ מבין שאם הוא ילך עכשיו על ראשות הממשלה לתקופה קצרה לפיד יבקש את חלקו במלוכה ואז גנץ יאלץ לתמוך בלפיד כפי שחתם בהסכם איתו.

כמו שזה נראה מבחינת גנץ זה לא טוב, גנץ יבליח לרגע כראש ממשלה ואז בחירות והנה לפיד ירצה לעמוד בראש, גנץ יקרוס, כהרגלו, אל תוך עצמו ועם ישראל ישלם את המחיר, כי אם גנץ הוא כמו רבין, סביר להניח שהוא יתמוטט ויחזור לטיפוליו הפסיכולוגים.

מוטב לגנץ לקיים ממשלת אחדות ו/או בחירות נוספות ובתנאי שלא לתת ללפיד את הצ'אנס לקחת לו את המשוכות בעוד כשלושה חודשים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *