משרד הבריאות התיר גידול של אלפי שתילים קנאביס לקראת שנה השמיטה

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

סגן שר האוצר, ליצמן, הורה על גידול של אלפי שתילי קנאביס ללא פיקוח תוך הכפלת המכסות לאור הצפי כי בשנת השמיטה אשר באה עלינו לטובה החל מספטמבר 21 לא תתאפשר שתילה מחודשת והצרכנים יאלצו לקבל סחורה מיובאת מהגויים.

טירוף המערכות בעיצומו, בעוד מטופלי הקנאביס הכריזו חרם על סופר פארם עד לרמת השמפו לאור ההתנהלות הבזויה של הרשת, משרד הבריאות הכריז על גידולים בהקיף שלא נראה כמותם פרט לדרום אמריקה.
בעוד התאגידים השתלטו על השוק, כפי שחזו המטופלים, משרד הבריאות מאפשר גידול אגרסיבי כל כלל הזנים והמינים על מנת להגיע להיקפי ענק בשוק בשביל להסדיר את המחסור עתידי, זה לא שעכשיו אין מחסור אדיר, אך הוא עתיד להסגר בעוד כ 4 חודשים כאשר השוק יתייצב, עם זאת בשנה הבאה חלה שנת שמיטה ופה ליצמן זיהה בעיה והוא נתן אישור כולל לשתול מאות אלפי שתילים שימלאו את המכסות לאורך כל השנה הבאה.

כידוע שנת שמיטה היא שנה אשר לא ניתן לשתול פה צמחים וגם מה שצומח על העץ אינו ניתן לאיסוף וזאת על מנת לתת לעצים לנוח כמצוות התורה הקדושה, ליצמן שהוא אדם אדוק בדעותיו הבין כי באם לא ישתלו השתילים לאלתר המחסור האדיר יגיע למדינת ישראל לאורך השנה הבאה אחרי תשפא שנת תשפב

לגליזציה

כל הגורמים המשרדים וחוות הגידול קיבלו את ההודעה והם פועלים על מנת להשיג את השטחים הנדרשים על מנת לעמוד בתנאים שיפרסמו כבר ביום שני הקרוב ע"י משרד הבריאות, השילוב שבו משרד הבריאות יעביר תנאי סף פלוס האפשרות לאי הכללת מכסות שתילה יביאו את משק הקנאביס לעמוד בקצב הדרישה שעומד כיום על כ 70 אלף איש.

מקורות יודעי דבר מספרים כי אם לא ישתלו שתילים אשר עתידיים לספק צורך של כ 250,000 איש בשנה הקטסטרופה תיהיה בעיצומה, הבדיקה המעמיקה של כמות הצרכנים ברישיון מורה כי הצפי עתיד לגדול באופן אגרסיבי לאור עמידה של המטופלים בתור לקבלת רישיון.

היכולת של המשק לעמוד בקצב גידול שכזה מבלי להיעזר בגורמים בחול (שגם הם בקריסה היות והם לא ראו את גודל קיבולת השוק) יכולה להביא את העולם למחסור עולמי ואת אזרחי ישראל בחשיפה לאי קבלת התרופה כלל וכלל.

בין שלל היועצים אשר עמדו בפתח סיור המוחות הוסכם כי רק אפשרות לגידול עצמי מידיי של אזרחים בעלי רישיון לצורך אספקה עצמית תוריד את הנטל האדיר הצפוי על השוק.

גידול עצמי לבעלי רישיון יעמוד במבחן הבגץ?

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *