להכריז על ניר חפץ עד עוין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

לא פלא שהשמעות אמרו שאייך שהמשטרה נהגה בניר חפץ, עד המדינה, הוא היה מודה גם ברצח הבל – מדוע מכול הרציחות שהיו בעולם חפץ היה צריך להודות ב"הבל"? אולי כי מדובר בבני קין.

שלא תתבלבלו, קין רצח את הבל היות והבל לא היה בן הנחש, הרי הנחש "פיתה" את חווה ונתן לה לטעום מעץ הדעת – שממנו נולד קין (בן הנחש), וכך אחרי 120 שנה היא פיתתה את אדם ואז נולד הבל – לימים קין רצח את הבל.

בגין היה קורא להם בכיכרות "אחי, בני קין האדומים" אין ספק כי קין בן הנחש והשושלת שלו שרדו את המבול של נוח, אחרת אייך ניתן להסביר את ההתנהלות של שי ניצן לאור הסחיטות באיומים שקורות על עדי מדינה, פריצות לטלפונים של אפי נווה, הלאמת הניידים של יועצי ראש הממשלה – שי ניצן מחריד – לא ברור איפה אנשי הרוח של השמאל עומדים כיום, אבל אם הגלגל יתהפך אתם תראו את אברמוביץ מילל יותר מילול שריפה בטנק.

אין מנוס מלהכריז על ניר חפץ עד עוין, ואין מנוס מלהגיע לתובנה כי שי ניצן הוא ראש הקנוניה שמאשר ומסכל דברים של דין וצדק ואינו פועל על פי חוקי החברה אלה מכופף אותם לטובתו, שי ניצן חשב שהוא יצליח בכך שסחט את ניר חפץ אודות הזיונים שלו מהצד וחרף הבאת רעיית חפץ אל תחנת המשטרה לצורך צפייה בסרטוני פורנו של בעלה – חפץ נאלץ להתקפל.

מביא את הפילגש של הנחקר בצורה של DVD?

מה שלורי שם טוב עברה עם שי ניצן משול לחוקי סיביר, לחוקי גרמניה של שנות השלושים, שי ניצן כולא אנשים לתקופות ללא משפט שמעולם לא היו בהיסטוריה של העם היושב בישראל, מבחינתו הוא ישיג הודאה בכל מקרה וכל האמצעים כשרים, בגלל זה אתם רואים את נוער הגבעות מקבל קשירות ומכות, את לורי שם טוב שניים בכלא בלי משפט, את רומן זדורוב מקבל הרשעה בלי צדק.

הכתובת הייתה על הקיר כאשר הדס שטייף פרצה וגנבה את הטלפון של אפי נווה ושי ניצן נתן לה הגנה פלילית, דבר שעושים במשטרים אפלים, מגעילים, סובייטים, גרמנים.

זיין מהצד ובפרקליטות שלפו סרטונים ?


פרקליט אחד, מגלומן ושרלטן קובע תקדימים אשר מפרים את חופש הפרת תוך סתימת פיות בצורה שמזכירה חיסולים של טהרן

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *