הג'הד האסלמי מאיים בשיגור טילים לטדי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

ארגון הטרור מעזה מאיים על הפצצת אצטדיון טדי הערב, מוצ"ש, בעת המשחק עם נבחרת פולין, הג'יהד כנראה רוצה לפוצץ את המשחק בעוד חלק מארגון הטרור שלו, שחקני נברת ישראל הערבים, נמצאים על כר הדשא.

בעוד כמה שעות יחל אירוע שיא שבו הג'יהד האסלמי ינסה לממש את מטרותיו לפיגוע באזרחים ישראלים בתוך מגרש כדורגל, ומגרש שנבחר לארח את הפיצוץ יהיה אצטדיון טדי אשר בו יתקיים משחק בין נבחרת ישראל לנבחרת פולין במסגרת מוקדמות היורו.

השחקנים הערבים של נבחרת ישראל אשר כינו את עצמם בשם "הבוסים" מבינים כי לעמיתיהם בגי'הד אשר נמצאים בעזה לא בדיוק אכפת מכך שהם על הדשא, אך בעוד ליברמן מציג את בוחרי המפלגות הערביות כ"גייס חמישי" הג'יהד דורש מהם יותר.

בזמנו הועלתה סברה כי סלים טועמה יכנס לחדר ההלבשה של נבחרת ישראל עם מטען ויממש את מטרותיו הפוליטיות באמצעות מלטיניות שלא תותיר חותם אחר על הסביבה, אך בעוד טועמה תפס "רגליים קרות" הבוסים החדשים של נבחרת ישראל, שהימרו בקזינו אחרי המשחק כנראה אוחזים בביצים גדולות יותר.

זה לא סוד שהשחקנים הערבים של הנבחרת לא שרים את ההמנון, זה רק ההתאחדות לכדורגל שלנו שמעצימה עיניים אל מול הבושה העולמית, אך בעוד השחקנים שלא שרים את ההמנון בוחרים באנשים בדמות אחמד טיבי ושות' הגיע הזמן שהפרסה תגיע לעיצומה.

השחקנים הערבים אשר משחקים בנבחרת החלו ללחשש מה לעשות כאשר יגיע הטיל, בעוד חלקם סברו כי יש להוקיע את המעשה על האחים שלהם בעזה אחרים קראו ושוב ושוב לממש את הגחמות הפוליטיות באמצעות פעולות קשות נגד העם היהודי היושב בציון.

לא פשוט יהיה לאנשים בדמות ג'ימי טורק וזהי ארמלי לראות היום בכל אמצעי התקשורת באם הג'יהד האסלמי עושה להם את מה שעשה להם המלך חוסיין של ירדן או לחילופין הקצב בדמשק, בכל מקרה שלא יקרה המושג "די לכיבוש" יקבל משמעות חדשה.

קונספילים רבים מדווחים לנו, בערוץ הלא מצונזר, כי יש לסמן בלייזר את התחת של השחקנים הערבים על מנת שהטיל יקעקע סוף סוף את הפעלות המחתרתית של סוכני הגייס החמישי.

מי יכבוש קודם? הבוסים הערבים מהנבחרת או הג'יהד האיסלמי?

הערב נדע למי יש יותר כבוד.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *