ערב הוקרה לרב פירר

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה שעשו "גיבורי המקלדת" ב 72 שעות האחרונות היה משול לפוטש חברתי אשר מבקש להכניע רב שכל חייו עזר לזולת, נשים וגבריים מאחד ביקשו שאישה תשיר מול הרב בעוד האחרון נמנע משמיעת קול באישה ערווה, מעניין אם הקוקסינלים היו מאשרים שהומופוב ישיר במסיבה שלהם.

למי שלא מכיר את הרב פירר מוטב שכך, היות ורוב האנשים אשר זוכים להכיר את הרב עושים זאת כאשר הם בצרות, כבוד הרב יודע להסביר לרופא בבית החולים דרך הטלפון מה סוג הטיפול שהבנאדם צריך לעבור ואיזה רופא יכול לעשות זאת.

בשביל לסדר לאנשים את האוזן, הרב לא למד רפואה ואינו נמנה עם החוג המשכיל בנושא כלל וכלל, ובכל זאת היכולת שלו לאבחן את המחלות של האנשים דרך ספרי הקודש היא בגדר נס גלוי כל פעם מחדש.

והנה לאחר זמן רב של עשייה ביקשו לקיים ערב מחווה לרב, בערב זה היו אמורים לשיר זמרים וכאשר הובהר להם כי זמרות מלוות לא יוכלו לשיר קמה זעקה (בעיקר אשכנזית) על הדרה והדתה, רק שהפעם זה נגמר בנוק אווט של הרב וזאת מבלי שהוציא מילה.

מעניין אם אותם גיבורי מקלדת היו מנסים להיכנס למסגד עם נעליים, מעניין אם אותם גיבורי מקלדת היו צורחים כאשר הומופוב היה בא לשיר בערב של קוקסינלים, אין ספק שסובלנות הציבורית של אנשים מסוימים פשוט אבדה ומה שמטריד הוא שרוב אותם אנשים שייכים לקשת אחת, לרוב מסוים של האוכלוסייה שפשוט לא מכבד אף אדם.

ייתן להומופוב לשיר אצלו במסיבה?

מזל שפעם קמו אנשים רבים והחליטו שזה קצת יותר מדי, אוטובוס בשבת ונישואים עם גויים, קבלת איבר זכרי בתחת ולהצביע מרץ זה קו אחד, שאישה תשיר מול רב בדמותו של ה"מקובל" פירר זה קצת יותר מדי בשבילם והם סיקלו את המזימה של הנבלות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *