דליה רבין זנחה את בעלה שנפצע ולקחת את ילדיה לבית ראש הממשלה ע"ח כספי הציבור

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

דליה רבין פילוסוף גידלה בן שמשול לגוזל הנגזל, לא רק שהבן שלה בלע גלידות ע"ח משלמי המסים במשך ילדותו הוא גם טורח להראות את הפנים השמנות שלו מגלידה באזכרה לראש ממשלת ישראל שנרצח ע"י בן עוולה ולספר לנו שהמדינה קורסת.

האיש אשר הופיע מול מרקע הטלוויזיה לא הופיעה כאשר נרצח אוסלו שתתו דם באוטובוסים ובקניונים, הבן המגעיל של דליה היה ילד של אבא אמיץ וגיבור שאמו זנחה אותו בשביל להנות ממגע עם אחרים בזמן שאבא שלו שכב בבית החולים פצוע.

שומרי מוסר לאומיים למיניהם ~ תחסכו ממני את אתכם.

למה אין לי עניין לדבר על הנכד של הקדושים, אשר שוב הגיע להר הרצל כדי לעמוד אל מול הקברים שלהם, רק כדי להסמרטט על כולם?
אההה נו, זה בגלל שאין לי עניין בסמרטוטי רצפה, ואין לי עניין בילדים שהם סמרטוטים של סמרטוטות רצפה.
הנה, זה למה. שמחתי לעזור.
לעומת זאת, יש לי הרבה מאד עניין בגברים, הרבה מאד מאד עניין, במיוחד מההם עם הבלורית והכזה וכזה, האמיתיים ולא המפוברקים.
אז הנה לכם אחד כזה.
אברהם בן ארצי היה שמו של הגברגבר הזה, הבן של דובית אשר כתבה עליו בסיפרה "מגירות מספרות".
ביולי 2010 הגברגבר הזה פרש מעולמינו לעולם שכולו טוב, הוא היה בעלה של הקדושית הקטנטנית דליה, בתם של שני הקדושים המקודשים לאה ויצחק, ההם שלא מעלו בכספים, לא הסתירו כלום לכן לא שילמו מס, לא שיקרו כשנחשפו, לא קיללו וצרחו והשפילו, הקדושית הקטנטנית הייתה בת לשניים ההם עם ה"מורשת", מה שאומר שהשניים עם ה"מורשת" היו חמו וחמותו של הגברגבר האומלל הזה.
עד כאן אתם איתי, נכון? יפה.
הוא למד לתואר ראשון בהיסטוריה של המזרח התיכון ואפריקה באוניברסיטת תל אביב וסיים בהצטיינות בשנת 1974. בשנת 1994 סיים את הלימודים לתואר שני בהיסטוריה של המזרח התיכון, אף הוא באוניברסיטת תל אביב, יעני יש לנו כאן עניין עם גברגבר ששתה תה עם צ'כוב, לא פחות נכון? תודה.
עם גיוסו לצה"ל התנדב לסיירת מטכ"ל. עבר טירונות צנחנים ולאחר מכן מסלול הכשרה כלוחם ביחידה וכן הכשרה כמפקד כיתה, אבל עיזבו את כל אלו, אמת התורה עיזבו כי כולכם יכולים לשוטט ולמצוא ולקרוא.
ואז ~
במאי 1972 נישא לקדושית הקטנטנית דליה, באותה שנה חזר לשירות קרבי תוך הסבה למפקד בשריון, במהלך שירותו כמפקד גדוד טנקים, ב-20 בנובמבר 1976, בהיותו בן 29, נפצע קשה בתאונה בסיני, כשהג'יפ בו נסע התהפך במהלך אימון.
זהו. עכשיו בואו נדבר.
הגברגבר הזה היה אבא של הסמרטוט ריצפה שהקיא היום על הר הרצל וכל מי שקבור שם.
מהגברגבר הזה התגרשה דליה שלוש שנים לאחר הפציעה הקשה, התגרשה ממנו בלי למצמץ בעודו נלחם על חייו ונחשב לנס רפואי כי הצליח בכלל להתעורר.
אחרי שלוש שנות נישואין, שלחה אותו (פצוע ושבור) לקיבינימט.
אז בואו ניגע בכמה נקודות שחורות ואפלות ששייכות למשפחת הקדושה הלאומית הארצישראלית, המשפחה בעלת המורשת האלוהית והאולטימטיבית על פי עדרי סוגדיו, לא פחות מכך.
עובדות:
* הגברגבר הזה אשכרה נלחם בהמון חזיתות ומלחמות ולחימות שנפתחו כנגד ישראל, ההיפך הגמור מהקדוש.
* הגברגבר הזה זכה להערכה מגברים מוערכים, ההיפך הגמור מהקדוש.
* כאשר הגברגבר נלחם על חייו, דליה הקדושית הקטנטנית עברה לגור בבית משפחת ראש הממשלה הקדוש עם שני ילדיה הקדושים על חשבוני, והעולם שתק.
* דובית, אמא של הגברגבר הייתה צריכה לדווח לכלתה על מצבו הרפואי מביה"ח, אבל היא הייתה חייבת לחכות עד השעה 7:30 בבוקר, כי לפני השעה הזו אסור היה לה לטלפן לביתם של הקדושים, כי לאה הקדושה והמקודשת הייתה מתרגזת על שמעירים אותה מוקדם מדי, והעולם עדיין שתק.
* הגברגבר התעורר, למרות שהרופאים צפו אחרת והתחיל תהליך שיקום קשה ומזוויע, אבל לדליה הקדושית הקטנטנית היה קשה, אז שלוש שנים אחרי שהיא הבינה כמה קשה לה, היא שלחה אותו לקיבינימט והתגרשה ממנו, כן כן והעולם הביט ושתק.
* בנות משפחתו של הגברגבר הפצוע הגיעו לביתו של דן מרגלית וגוללו באזניו את הסיפור הקשה על הגט שנדרש ממנו בעת הקשה וההתמודדות הנוראה ע"י הקדושית, גט אשר לטענתן הוצא מאחיהן בדרכי עורמה ועל נישולו מכל בדל רכוש, והפעם לא רק שהעולם שתק, גם גיסתו המניאקית של העולם שתקה.
* קרוב משפחתו של הגברגבר אמר: "פרידה היא דבר לגיטימי, אפילו אחרי מעט שנות נישואים, אבל לא במצב שיש צרה כזו גדולה. דליה נפרדה מאברהם במצב הכי גרוע והכי קשה שהוא היה יכול להיות בו. זה היה בשיא תהליך השיקום שלו, והוא היה צריך הרבה עזרה. אברהם היה חסר אונים באותו הזמן. היה הרבה כעס מצד המשפחה של אברהם על משפחת רבין ועל דליה", וכפרעליו העולם, המשיך לשתוק.
אבל ~
הגברגבר השתקם, שב למסלול הצבאי והתמנה לתפקידי מטה שונים בחיל השריון בגלל המגבלות הפיזיות מהן סבל, הכיר את אסתי ונישא לה, שנה לאחר מכן נולד בנם איתי ואחריו תמר, אביתר ויעל.
מספרים עליו שהיה איש משפחה מסור, אב רגיש ומחנך גדול.
בזמנו הפנוי סייע לאנשים אשר סבלו מפציעות קשות, ועזר להם להתמודד עם הקשיים, כיאה לגברגבר ולא לסמרטוטי רצפה עם "מורשת"…

עכשיו תגידו, אמת התורה מישהו שמע את הסיפורים עליו?
מישהו בכלל יודע שהמשפחה עם ה"מורשת הלאומית/אלוהית" בעטה בו לקיבינימט בעודו פצוע קשה ונלחם על בריאותו הפיזית והנפשית?

והיום, הנכד (יונתן בן ארצי) של הקדושים האלוהיים (לאה ויצחק רבין) והבן של הקדושית הקטנטנית (דליה רבין) והאח של הסמרטוטית הלאומית (נעה בן ארצי), נשען על הפודיום אל מול העולם שאז שתק, מטיף לכולנו מוסר ומחלק ציונים על יושר יושרה הגינות ונאמנות, בזמן שמולו יושבות אימו אשר שלחה את בעלה (אברהם בן ארצי) הפצוע השבור והמרוסק נפשית ופיזית לקיבינימט, ואחותו האווילה כאשר חיוך זחוח ומזעזע מרוח על פניהן השטניות, מחייכות ומוחאות לו כף…
והעולם ~ ממשיך ושותק.

אברהם בן ארצי סליחה יא'חביבי, סליחה.
סליחה על ההתבהמות של רעייתך לשעבר, שני הוריה לשעבר ושני ילדיך.
סליחה על הקיבינימט אליו נשלחת.
סליחה על שהעולם שתק.
סליחה.

שומרי מוסר לאומיים למיניהם ~ תחסכו ממני את אתכם.

למה אין לי עניין לדבר על הנכד של הקדושים, אשר שוב הגיע להר הרצל כדי…

פורסם על ידי ‏‎Gila Avidan‎‏ ב- יום ראשון, 10 בנובמבר 2019

דליה רבין הגיע הזמן לומר לעם ישראל את האמת – מי רצח את אבא שלך?!!!

אתם יודעים והיא יודעת שבשמעון פרס אסור לגעת

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *