עצרות באולמי ענק

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בבחירות הקרובות לא עוד חוגי בית, אלה אולמות שלמים כמו "היכל נוקיה" עם עשרות אלפי אנשים בכנסי ענק שבו רוה"מ יסביר להמונים בדיוק מה הוא חושב על "מידת הדין"

העסק רותח, ובקרוב מאוד הבחירות, בפורים הקרוב שיחל בשנת 2020, למנינם, יעלה הנושא של עצרות ענק במתחמי ענק מקורים שבהם עתידים להיות עשרות אלפי אנשים בתוך מתחם שישמעו את נתניהו מנהל את המערכה הגדולה ביותר של עם ישראל מאז יום כיפור ששם מכרה גולדה את נשמתה לשטן הגדול.

ראש הממשלה יעלה יבוא מול קהל ענק בהיכל לי ענק עד אשר מזג האוויר יאפשר את אם כל הכינוסים כמו פארק הירקון עם 50,000 איש כמו בימי בגין, אפרופו בגין שאכל מרורים מהתקשורת הבולשביקית עד אשר אמר "איני יכול עוד" על נתניהו לנהל את המערכה מול כולם, כאשר כל העם יהיה שותף לכל מהלך ולכל הסבר בלי צווים חסויים ולבי הסתרת מידע, הכל שקוף הכל ברור הכל ידוע והכל שפיט – גם השופט והפקליט.

כל עם ישראל צריך להיות שותף למשפט המוזר אשר הבולשביקים יצרו, יש מאין, כאשר עם בני מינם וקושרי הקשר הם הותירו מחוץ לדין, בעוד אהרון ברק מנצח על המקלה ומנחה איזה סעיפים יש להרשיע את ראש הממשלה ומה צריך להשיג את מנת לקבל הרשעה ובעוד האחרון גם מנסה לקבוע מי יהיו השופטים אשר יעמדו במחוזי.

להזכירכם, משה קצב בהליך במחוזי הוכרז כ"שקרן" ע"י השופט ובכך בעליון לא ניתן היה להוכיח את חפותו, רק בגלל שהשופט התרשם כי העדה דוברת אמת וקצב שקר, בלי ראיות, בלי תשתית, הכל על בסיס "נדמה לי".

על נתניהו לשמור על ה"פאסון" ולפעול מול המערכת המשפטית ברמה אחד מעל כולם כאשר הוא עצמו מקבל הגנה מן העם, תוך חיזוק אגרסיבי שכל מי שיפשע ויחרוג וינסה לחבל משפט שלא כדין ישלם מחיר "שיימינג, אדיר.

העדים השקרנים ימוגרו בבית המשפט ולא יעמדו בלחץ, כולם יפורקו וימוגרו במשפט המאה הגדול ביותר של תחילת המאה ה 21.

רישמו גוגל "קונספיל – בית משפט עליון"



הכל שפיט – גם השופט וגם הפרקליט!

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *