מעטפות הקנאביס מסומנות כמו קלפים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

במשחקי הבלאק ג'ק ניתן לראות בבירור אם הקלפים מסומנים, אלילת המזל לא תמיד תכה בך ואם תעבור את סכום הקלפים מעל לסך 21 "תשרף" ותפסיד את הכסף, המטרה שלך להיות ככל שיותר קרוב ל 21 או בדיוק עליו אל מול הדילר ששואף לנקנק לך את הכסף.

אי שם שמחסנים של אחת החברות הבכירות ביותר לתפוצת קנאביס בישראל מתרחשים דברים אשר על גבול הפלילי, לא מדובר על גידול קנאביס ובטח לא על גידול קנאביס מגעיל, מדובר על סימוני מעטפות בסימון קטן אשר מראה לרוקח הסופי אשר עתיד לתת לך את החבילה באם יש שם חרא או חומר אמיתי.

כמו בקלפים אשר אתה עתיד למשוך או לא למשוך על מנת להגיע את המספר הנכסף 21, כאשר הקלף מסומן אתה יודע מה הוא טומן בתוכו ובכך אתה מגדיל את הסיכוי שלך לזכות בעוד הצד השני מסתובב כמו כבש טועה

הסימון מתחיל באלו אשר אורזים לך את החומר, הם שמים פרחים או תפזורת, תרופא או סתם בליל של עשב, הסימון הקטן עובר מהאורז אל המחלק וישר אל האח אשר מחלק לך את השקית, כאשר אתה מגיע עם האישור שלך או לחילופין השליח מגיע אלייך הוא כבר יודע מה טיב החומר שיש בשקית והוא עתיד לתת לך שקית לפי בחירתו בהתאם להיכרות שלך עמו.

הסימון הקטן הזה הוא המפתח לחלוקה, ככל שאתה מוכר יותר לשליח או לרוקח ובהנחה שאתה נחמד איתו הוא ייתן לך מהשקית הטובה אשר מכילה חומר איכותי, ואם אתה סתם מנייאק חולה וקנטרני סביר להניח שתקבל חרא חומר.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *