כשנתינהו חיכה לפוטין כשלוש שעות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

את הסיבוב הפוליטי שעשה ליברמן על נתינהו כל עם ישראל ראה, אבל את האמת שראש הממשלה סירב לעסקה על האקר הרוסי כולם הסתירו מכם, ובצדק.

זאת לא פעם ראשונה שבכנסת מנגחים פוליטית אחד את השני, הפעם האחרונה שייתה בצורה בומבסטית זה היה בפרשת הצוללות שאשכרה ניסו לתפור על המנהיג כאשר טענו שהוא עושה לביתו, זה לא משנה באיזה צד אתה במפה הפוליטית, עם הניגוח בידיעה שהפרטים שגויים או שקריים זה דבר בזוי.

וליברמן כמו ליבמן בהמתנה של נתינהו לפוטין במשך כשלוש שעות לא חסך ברמת הביזיון, הוא טען כי הרוסים כל כך מדויקים ושהם עשו לנתניהו זובור, מה שליבמן לא סיפר אודות חבריו בקרמלין זה שהם מחזיקים בת ערובה כבר מספר חודשים בטיעון שהיא מבריחה סמים לתוך רוסיה וזה כאשר נתפסו עליה 9.5 גרם חשיש.

קרמלין



צודק ליברמן, הרוסים מתכננים דברים יפה מאוד, הם היו צריכים קורבן על מנת לשחרר את האקר הרוסי ששדד 150 אלף כרטיסי אשראי, ולא שהרוסים כל כך צריכים אותו בשביל למצות את הדין, להאקר הזה יש יכולות טובות לעקוף מערכות הגנה ולא מתאים לקרמלין שהאקר יוסגר לארה"ב.

שלוש שעות חיכה ראש ממשלת ישראל לפוטין הגדול, הטיסה אורכת פחות, אבל זה לא הפריע לאף אחד וכולם ניגחו את נתניהו למרות שהם יודעים המשחק הפוליטי בנושה נעמה ישככר רק הולך ומחמיר.
כולם טרחו לציין שנתניהו בוזה על ידי הרוסים כי הם לא רוצים לשתף איתו פעולה בנושא הבחירות ואף אולי ומעדיפים את בני גנץ, ואולי יאיר לפיד כי ליברמן אמר, אבל עכשיו כולם מבינים כי לרוסים של אג'נדה משלהם, והם יעשו כל מה שצריך על מנת לדאוג לאינטרס הרוסי.

והרוסים די צודקים, האקר הרוסי הגיע לבקר בארץ ולטייל ואז לאור בקשה אמריקאית להסגרה של אלכסיי הוא נעצר פה וכבר 4 שנים הוא מוחזק בכלא למרות שלנו אין כל קשר לנושא, האקר שדד חברות אמריקאיות בעלות כרטיס אשראי, לנו זה לא צריך להיות פקטור כל עוד הביטחון הלאומי שלנו לא מסתכן.

ליברמן כהרגלו שיקר כי הוא יודע שלציבור זיכרון קצר והוא לא יזכור את הזובור שהוא עשה עם רינה מסריח, אבל עכשיו אפשר לספר לכם כי נעמה ישככר היא זאת שבלי כוונה הפכה להיות הקורבן הפוליטי שעומד על הגריל הלאומי.

אגב, ברוסיה יש אנשים שיש להם רישיון לצרוך קוק, כך ש 9.5 גרם חשיש זה רק הקינוח.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *