אייך הפכו המקוואות לאתר להטבי

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

אם תבקשו לפגוש בשקט חד מיני במקום ללא תשלום מיוחד תוך קבלת החד מיני עירום כביום היוולדו תגלו שבמקווה יש סקס אנלי

נשאלת השאלה מה כשרות המקווה כאשר זכר דוחף את איברו של שותף לרחצה או לחילופין שולף את זרעו מפיו אל תוך המים אשר עתידים להיות בשימוש לבאים אחריהם במקווה, מעבר לגועל המתבקש בציפת הזרע על גבי המים, נתהה האם הבעיה הרקטאלית אינה מותירה סגירה של המקווה לאלתר ושטיפתו מכל המים אשר בו.

כאשר אדם בא רחוץ למקווה על מנת לטבול תוך מודעות שאת צרכיו הוא אמור לעשות מחוץ למים אשר משמשים טובלים נוספים אנו מגיעים לרמת סטריליות סבירה, הרי ברור לכם שאנשים עם פצעים ובעיות עור טובלים במים, אך כאשר מתקיים מגע מיני בתוך המים בעיקר ע"י 2 זכרים אנו מבינים כי הסטריליות הפכה לגועל וחשיפה למחלות.

ע מצייר תמונה מטרידה מאוד כאשר נראה כי הגיח למקווה וקלט כי שתי זכרים יוצאים ממנו מחויכים, טוב נו, אין בכך בעיה כאשר אדם שמח, חשוב "לא לשכוח לשמוח" אך כאשר טבל הרגיש על שערותיו כי סוג של רימה חייה נדבקה לו בחזית הבלורית, ע מיהר להגיש את ידו אל השעיר והבין כי בלילה הגיחה גם לידיו והוא נאלץ לעזוב את המקום.

באותו ערב לאחר שאץ למקלחת בביתו הבין ע כי הבחורים אשר היו במקווה לפניו התחנגלו ברמה שהפרשות זרע הציפו את מי המקווה והוא זוהם קשות בפניו, בקשותיו לאתר את הבגירים אשר היו במקווה לא צלחו.

סיפורו של ע' אינו יוצא דופן, לאחרונה משתמשים הלהטבים בשירות המקוואות של ישראל לצורכי קיום יחסי מין ואף מספר רבים יצאו כנגד מנהג זה, הקושי הוא לבדוק האם מתקיימים יחסים שכאלה גורם למציצנות יתר מה שרוב המפעילים של המקוואות נמנעים מלעשות, אבל בקהילה הדבר נתפס כדבר זול, יעיל ואף מזרז את המשחק המקדים היות וכאשר המפגשים האקראיים מתקיימים בעירום במקום יחסית מבודד וללא תנועה מהותית ברוב שעות היממה.

מה יעשה בית המשפט כאשר יוגש לו תיק על התערטלות במקווה? האם הוא יצדיק את מצוקת הלהט"ב בהיותו "מנודה" חברתית ויאפשר תקדימית קיום של יחסי מין בתוך המקוואות שהציבור מממן למפגשי הסקס של הקהילה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *