מדוע מחירי המים עולים ועולים

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מדינת ישראל זרקה את אזרחיה לאשפתות רק כי היא רואה את שכנותיה מתנהגים כך לאזרחים שלהם, בירדן אין מים בברזים בסוריה אין אין, בלבנון מכבסים בבאר ובסיני שותים רק אם מעשנים.

מדינת ישראל מעלה את מחירי המים שוב, לא ברור אייך יתכן כי אחרי שנה כל כך פוריה שהכנרת נוסקת אל על מחיר המים עולה איתה, בעוד מדינת ישראל לא באמת צריכה לחייב את אזרחיה העל המים הביאו את התאגידים שיעשו זאת.

בבוליביה יצאו אזרחים לרחובות לאחר שהתאגידים פשוט חיסלו את מקורות המים והותירו את האזרחים ללא מקור מים טבעי, במדינת ישראל בקצב הזה נגמור כמו העם בבוליביה, וזאת אך ורק כי שכננו הכושלים אינם מסוגלים לנהל מדינה.
מה הקשר אל שכננו?
הקשר הוא פשוט, בעזה מקבלים תקציב של מייארדים אבל לא עושים צינורות מים אלה צינורות של פצצות, בירדן המלך שותה את המים שלו בכוסות של זהב, אבל האזרחים יכולים להתקלח רק בים המלח, בסוריה רק אצל הקצב מדמשק יש מים בארמון בעוד שלאזרחים שלו לא נותרו בכלל בתים כצואה מרצח העם אשר מתבצע שם, בטורקיה יש הקצאת מים לפי שעות, בלבנון במקום לעשות קווי מים הם עשו קווי מנהרות ובסיני יש יססום מדבר וצי'ה.

כאשר אנו רואים את זה אז קל למדינת ישראל לדפוק מחיר על המים לאזרחים שלה, וזאת בלי פרופורציות ובלי כל טיעון ענייני, תאגידי המים ובעליהם עושים לביתם מליונים על חשבון האזרחים, פעם היו משלמים לעיריות ואם העירייה הייתה דפוקה היו מחליפים את ראש העיר, היום התאגידים מחליפים ראש ממשלה, ראשי התאגידים הם ראשי הקרטל אשר מחליף סתם שעוני מים על מנת להראות למדינה שיש יותר מדי הוצאות.

אם גם אצלכם החליפו בשנים האחרונות שעוני מים מספר פעמים קחו בחשבון כי פעולה זאת לא נעשה על מנת לחסות לך חשבון מים מדוייק, אלה לנפח את ההוצאות של תפעול מערכת המים אל מול הממשלה.

כל פעם שמחליפים שעון אז זה אומר שצריך לקנות שעון חדש, ולכייל את השעון הישן להביא פועל שיחליף את השעון, ימסור את השעונים וכד' וזה עולה כסף ואם יש אלפי בעתים זה עולה מליונים על גבי מליונים? אז למה להחליף את השעון? כדי לא להראות רווח אדיר לממשלה ואז מחיר המים ירד.

התאגידים מנפחים את הוצאות התפעול ואז הממשלה מעלה את המחיר.
דרושה וועדת חקירה אזרחית.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *