החורף עומד להגיע במלוא עוזו ואין מכ"מ גשם תקין

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כבר בחורף הקודם מכ"מ הגשם קרס ומאז לא נעשה דבר להחליפו פרט לשרבוב של חלקים שהרכיבו פסיפס של עננים ולעולם לא תדעו מתי בדיוק יהיה גשם וזאת בדיוק מהות הפרסה

כבר בשנה שעברה קרס מכ"מ הגשם והנה היום אנו רואים מפץ של גשם ברחבי הארץ, כבר בשבוע שעבר היה בליץ של גשם בצורה של הפתעה, אך השירות המטאורולוגי והחזאים לא ידעו להסביר לכם מדוע יש גשם, אז נסביר לכם בצורה פשוטה, יש גשם כי יש ענני גשם, אבל האהבלים שמנהלים את השירות לא טרחו לתקן את מכ"מ הגשם וכל פעם שיורד גשם הם אומרים הפתעה.

ובכן, אין שום הפתעה, יש פיגור וטמטום של חזאים חסרי יכולת הבנה פשוטה שללא מכ"מ גשם לא תדעו איפה יש גשם, או יותר נכון איפה יהיה גשם, המכ"מ הישן אינו מסוגל לאבחן וכל החזאות הפכה להיות נבואה, הם רואים עניים במכ"מ שמצוי בחוץ לארץ (ירדן/סוריה/סעודיה/מצריים/טורקיה/רוסיה) ומשם הם גוזרים נתונים על בסיס הסתברות ששייכת למאה הקודמת.

השירות המטאורולוגי
האהבלים שולחים את העננים למצריים

כמו שיש כיפת ברזל אשר חוזה היכן ירד הטיל באזור מגורכם השירות המטאורולוגי המטופש של מדינת ישראל ביחד עם משוק המעילים בפרסום עושים צחוק מאזרחי מדינת ישראל ובעוד שהשלג השנה יכול להפציע כהרף עין החמורים לא טרחו לעדכן את המערכת למרות שזה עולה גרושים ביחס למשכורות המגודלות שלהם.

לא צריך לעסוק בהימורים מתי ואיפה ירד גשם, צריך מכ"מ גשם תקין כמו במדינה מסודרת כיאה למדינת ישראל בירת הייטק העולמי, החורף הזה לא צריך למלא לוטו שינחש מספרים, צריך פשוט להמר איפה ירד גשם והיכן החזאי יטעה.

תזכרו, הם לא יודעים יותר מכם, הם גרמו לעיוורון כפי שהיה בזמנו בשלג הגדול והצפוי שהותיר אלפי אזרחים תקועים בכבישים בכוונת מכוון.
אל תסמכו עליהם, עדיף להתעדכן בתקשורת החברתית עם מומחים שלא מקבלים כסף וידועים שהגשם הוא לא בלתי צפוי אם מדובר באדם מקצועי שיודע לעבוד עם מכ"מ מקצועי.

הסכנה בפתח, וועדת חקירה לא תעזור להציל את הנפשות העתידות לשלם בחייהם.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *