הסיבה שיאיר לפיד לא רוצה לוותר באמת על הרוטציה זה לאור כתב האישום המתגבש מולו.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

יאיר לפיד הוא לא אדם טיפש, הרי אחרי שנים של עישון סמים באופן כל כך בוטה ולאחר שהכחיש את מעשיו בשימוש הסם והתקשורת הבולשביקית שתקה לו, הפעם הוא מבין כי הכלא עומד לנגד עניו ועדיף לו להיות ראש ממשלה מהכהן ולהפעיל את החסינות.

כבר מספר חודשים שהיועצים ממליצים ליאיר לפיד שלא לוותר על מעמדו כראש ממשלה בפוטנציה, התסבוכת שאליה נקלע יאיר לפיד היא כל כך חמורה שהוא עיגן בחוזה משפטי מול בני גנץ כי הרוטציה היא המפתח המרכזי בהתקשרות בין הניצים.

מדוע יאיר לפיד שמדינת ישראל כל כך חשובה לו פעל להגן בצורה כל כך משמעותית את מעמדו כראש ממשלה עתידי? האם הוא מוכשר מבני גנץ הרמטכל לשעבר? האם הוא טוב מגבי אשכנזי או בוגי יעלון? לא ממש, הוא פשוט הבין כי בעתיד הקרוב הוא יאלץ להתמודד משפטית מול היועמש בנושא סעיף מרמה והפרת אמונים אשר עומד נגדו.
יאיר לפיד ינסה לנצל את החסינות שהכנסת מציבה לו וכבר נדמה כי הערבים הבטיחו לו שהם יתנו לו חסינות בהנחה ותוקם ממשלת גנץ ועמיר פרץ יקבל את הנשיאות אחרי רבלין.

מסתבר כי יאיר לפיד פעל עבור מקורבו מלציין שפינק אותו במאות אלפי שקלים בדמות של סיגרים וטרח לנסות לייצר לו פטור מתשלום מס באם האחרון יחזור לארץ, לא רק זאת הוא גם טרח להביא "לפרקר" פטור ממס כתושב חוזר למרות שהאחרון בכלל לא יהודי.
אייך יתכן כי יאיר לפיד ניסה לגייר כלכלית תושב ארה"ב, התשובה היא ברורה, יאיר לפיד ניסה לעשות לביתו או יותר נכון למפלגתו וכך עבר על מספר סעיפים בחוק העונשין.

לפיד זימר במשטרה רק כאשר חשש שהשוטר שמולו יודע מה בדיוק נעשה בחדרי חדרים ומחשש זה החל לזמר כמו ילדה קטנה וחשף את כל פרטי השיטה של ניסיון הפוטש הפוליטי, בקרוב יוגשו עשרות בגצים ותלונות למשרד המשפטים ולמבקר המדינה על מנת לפתוח בחקירה פלילית מקיפה כנגד ראש המפלגה הסורר לכאורה.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *