אילנה דיין, מלציין ויאיר לפיד קשרו קשר נגד מדינת ישראל – אין מנוס מהכנסת לפיד לכלא בגין מרמה והפרת אמונים.

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עם החשיפות בערוץ ניוז 1 של יואב יצחק אנו רואים כי במרחק הזמן של קושרי הקשר הלוז שלהם הוא למרחק רב ולשנים רבות עד לשעת הכושר אשר עתידה להגיע.

כשאילנה דיין עשתה כתבת תחקיר על מלציין ששם הראתה כמה מלציין היה טוב למדינת ישראל ואף טרח להביא חומר נפץ בדמות גרעין אל תוך גבולות המדינה עמדו אזרחי ישראל ומחאו כפיים ליהודי הטוב, אך עם זאת כאשר במרוצת הזמן האיש שחיבק את הערפת האכיל את ראש הממשלה בסיגרים כנראה בהנחייתו של יאיר לפיד נחזה הדבר לקשר של כנופיה.

ראש הכנופיה המיועד היה יאיר לפיד אשר ביתו של מלציין תרמה והקימה יד ביד איתו את המפלגה ההזויה שזכתה במנדטים לרוב לעיתונאי חצר של הבולשביקים ההונגרים, ביתו של מלציין בשילוב אילנה דיין האכילו את האזרחים בכך שיאיר לפיד הוא טוב ונתניהו מושחת, אך בחקירתו של יאיר לפיד במשטרה נחשפה הקנוניה של הכנופיה.

יאיר לפיד





מצד אחד אילנה דיין עושה כתבת שער על מלציין ששם הוא מוצג כיהודי טוב, מצד שני ביתו של מלציין מקימה עם יאיר לפיד מפלגה ואז בהרף עין נשלחה הודעה למשטרה כי ראש הממשלה נתניהו מבקש לתת שוחד למלצין בדמות ויזה בארה"ב.
עם הזמן מלציין כמובן שוחרר מתיק פלילי ע"י פקליט המדינה שכונה היום שקרן ע"י רקלין, ומצד שני מלציין התחיל לתקוף את נתניהו.

כל זה כבר נאמר והעמסה בפרטים רק מכבידה על האזרח הפשוט.


אז למה יאיר לפיד יכנס לכלא?

יאיר לפיד יכנס לכלא בעבור מרמה והפרת אמונים היות וכאשר הוא היה שר האוצר הוא נפגש עם מלציין בחול שלו ועוד פעמיים בביתו שלו וזאת בהסתרה מהתקשורת וכן חרף איסור חמור בחוק לשר להיפגש תחת מעטפת שכזאת.

יאיר לפיד יקבל בהסדר טיעון כשנה וחצי בפועל ואם הזמן יימשך הסבירות היא שלפיד יכנס לכלא לשלוש שנים היות והוא ייחשף בעוד מעשים פלילים בסיפור הידועה לשמצה עם נוני מוזס ועיתון ידיעות אחרונות.

חוקר: … הייתה פנייה שלו אליך? של מילצ'ן אליך בהיותך בתפקיד שר האוצר?
לפיד: אם הייתה פנייה?
חוקר: כן.
לפיד: באיזה עניין? אני מנסה להיזכר.
חוקר: בעניין מיסים כאלה ואחרים.
לפיד: כן, ארנון דיבר איתי. אחרי זה גם ביבי דיבר איתי. טוב שאתה שואל, עכשיו אני נזכר. על זה, יש בישראל תקנה שאנשים שבאים מחוץ-לארץ ומקבלים עשר שנים פטור מעצם, גם מדיווח המס. אמר שצריך להאריך לעשרים שנה.
חוקר: מי אמר?
לפיד: ארנון.
חוקר: כן.

אין מנוס מהעמדת לפיד במרמה והפרת אמונים ולדרוש את המקסימום הקבוע בחוק

החוקר ביקש להבין היכן הייתה השיחה הראשונה עם מילצ'ן, מעבר לשיחות הטלפון שהתקיימו. בחקירה זו התגלה: לפיד נפגש בעניין הטבות המס פעם אחת בביתו של מילצ'ן ופעם שנייה אירח את מילצ'ן ופיני רובין:

חוקר: אתה יכול לתת לי יותר… כאילו להכניס אותי רחב, אני לא הייתי שם. יותר כוח לפירוט. איך הוא התקשר אליך, איפה הייתה הפגישה, משרד האוצר, אצלך בבית?
לפיד: אצלי בבית.
חוקר: הוא התקשר אליך.
לפיד: ארנון היה, הנושא עלה, ארנון היה בא לארץ. כשארנון היה בא לארץ אז לא תמיד אבל היינו נפגשים לפעמים, ישבנו וקשקשנו אצלו בבית, ואז הוא העלה את הנושא, ואז הוא אמר לי: אני לא יודע להסביר את זה טוב, פיני יודע להסביר מצוין, אני יביא לך את פיני רובין שיסביר לך בדיוק למה זה טוב למדינה. לקח טיעון לגיטימי. עובדה שיש חוק כזה.
חוקר: אה-הא
לפיד: זהו, ואז הם באו אלי הביתה ואני גם, אני מודה, מקווה שזה לא ירשם בעדותי שפיני רובין לא מצא חן בעיני.
חוקר: אוקיי


כשאיר לפיד ופאקר עשו קוק, לכאורה ..

מילצ'ן ביקש לסדר את תקנות המס כך שיתאמו גם לחבריו המיליארדרים. לכן השתמש בחברו יאיר לפיד. הנה מה שהתגלה, כשניסה החוקר מומי משולם לברר עם העד: האם מלבד מילצ'ן, הוצגו בפניו עוד מיליארדרים שהיו עשויים ליהנות משינוי החוק:

חוקר: אוקיי
לפיד: אז זהו, מוצג לי בתור דבר שימשוך משקיעים למדינת ישראל, שיגרום לאנשים במדינת ישראל, רגע, אני שואל את עצמי.
חוקר: מה?
לפיד: שוב, אני נורא, תראו… הרי אני לא מאוהביו של ביבי אבל אני לא רוצה לסבך סתם. אני מנסה להיזכר אם…
חוקר: לא, ברור…
לפיד אם הוא הזכיר את פאקר או לא הזכיר את פאקר כחלק מהעניין בתור מישהו שאולי יבוא.
חוקר: אין זה פתאום עלה עכשיו?
לפיד: כי ארנון ופאקר פעם אחת היו אצלי בבית. אני אומר שוב, אני…
חוקר: למה?
לפיד: ארנון אמר אני רוצה שתכיר.
חוקר: אוקי.
לפיד: הביא (מילה לא ברורה)
חוקר: כבר היית שר אוצר?
לפיד: כן
חוקר: אוקיי
לפיד: ש…
חוקר: הוא אמר לך את מי הוא הולך להביא?
לפיד: סיפר לי הוא… את אבא שלו פגשתי פעם.
חוקר: אוקיי.
לפיד: והוא בא אלי הביתה, מאוד לא מצא חן בעיני, נראה לי מסומם
.
חוקר: מי?
לפיד: פאקר.
חוקר: זה באלפיים ושלוש עשרה.
לפיד: אלפיים שלוש-עשרה או ארבע-עשרה. זאת אומרת אני…
חוקר: ואתה שר אוצר.
לפיד: כן, אני שר אוצר בתקפה הזאתי. הוא כאילו בא… בא חברתי הוא היה אמר אני בארץ אני בא עם חבר… רצה לשמוע חברתי. אז אני שואל את עצמי, יכול להיות שארנון אמר לי: תשמע הנה הוא דוגמה זה לאנשים שיבואו וחשבתי שזה מוזר כי אנשים שפאקר לא היה יהודי מה זה איך זה בדיוק חלק עליו.
חוקר: אוקיי. אגב מה היה בשיחה שם? אם כבר…
לפיד: סתם הכירו… סתם הכיר לי מישהו ודיבר על זה שהוא נורא אוהב את המדינה והוא רוצה להשקיע פה הוא רוצה… כאילו זה בסדר שמביאים אנשים שרוצים להשקיע לבוא למדינה ואומרים אנחנו נשקיע פה.

כאשר שר אוצר מכהן מקיים פגישות שמכילות בתוכה מרמה והפרת אמונים כל מה שפרקליט המדינה עושה זה למשוך את הזמן על מנת שתיהיה התיישנות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *