סליחה קונספילים, אבל יש יותר להטבים בכנסת מנשים?

עמוס שוקן - מם
כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

בערב יום כיפור יש לבקש סליחה, יום שנועד לכפר בין קונספיל לחברו, ובלהט הוויכוח מה נכון ומה לא נכון תמיד נפגעים אנשים ולכן השנה נבקש סליחה מהקונספילים אשר דרשו כי נסביר שמשכב זכר זה דבר ורע ואנחנו מעט השתהינו.

כאשר אתם רואים שבכנסת הקרובה יש יותר חד מיניים מנשים, אתם צריכים להבין הייצוג הנשי הפסיד והייצוג הגברי בדרך, צו השעה זה להסביר לנוער כי גברים אשר בוחרים לשגל את עצמם בתחת זאת תופעה פסולה ובעיקר לאחר שהם אוחזים בקונספציה שזאת דרך החיים שלהם ואח"כ מביאים ילדים לעולם שלא כדרך הטבע כמו עברי לידר שלקח תינוק קטן מאמו הביולוגית.

בכנסת ה 22 יש 7 נשים בלבד, האישה החזקה והטובה, היפה והראויה הוחלפה בקוקסינלים וטרנגדרים ואוכלות שטיחים למינהם, התופעה הפסולה הזאת לא עמדה בתקשורת הבולשביקית אל מול עינכם, אחרי הכל הבן של עודד בן עמי לובש בגדי נשים אז מבחינתו זה בסדר.

עמוס שוקן - מם

כאשר הנשים "לחמו" פוליטית בגברים הם הגיעו לכמות נכבדת, וזה שתפסו עשרות מהן מקיימות יחסי מן בכנסת במרוצת השנים זה עוד בתחום הסביר לעומת מה שקורה היום עם נושכי המשקופים במסדרונות, כאשר אישה היא חברת כנסת היא מביאה את החברות שלה וכאשר הח"כ הוא מתחנגל אז מגיעים איתו עוד ועוד חברים מתנגלים אל תוך המשכן.

הנשים הפסידו למתחנגלים לא בגלל שהמתחנגלים יותר טובים מהם, הנשים הפסידו למתחנגלים בעיקר בגלל שהנשים דעתם קלה, במקום להדוף את הנחש הם התפתו להיות בקרבו ובכך הפסידו את מקומם.



נקווה שבכנסת הבאה שתבוא עלינו לטובה ייצוג הנשים אל מול ייצוג המתחנגלים יעלה ברמה דרסטית, בכך ייסתם הגולל על הנושא.

סליחה קונספילים על כך שלא הסברנו לקוראינו את התופעה כי בצלם אלוהים נבראו האדם ואישה וכל שינוי מגדרים כזה או אחר הוא בליל רעיוני של אנשים שהולכים אחורה אל ימי פומפאי העליזים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *