הלילה האפל שבו נרצח מאבטח האישים יואב קוריאל

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

באמצע הלילה הגיע הטלפון אל הקברן, "קום קום" נאמר לו "יש הלוויה עם מניין מצומצם" הקברן שניסה לשאול שאלות בין כי הוא נתקבל באנשי שירות הביטחון והחליט לבצע את הטקס עד לשעה 04.00 הקורבן נקבר.

את השם יואב קוריאל כולם מכירים, לפחות כל מי שרצה לדעת מי רצח את רבין באמת, ומה בדיוק התרחש באותו לילה דרמתי שבו נרצח ראש ממשלת ישראל ע"י אנשי הממסד שרצו רק את התהילה לעצמם.
אבל כאשר ביקשו לדעת מה קרה עם יואב קוריאל מאבטח האישים שהיה במעגל הצמוד לראש הממשלה המנוח יצחק רבין נשמע התגובה ע"י ידי הסביבה כי הוא שקע בדיכאון לאחר שלא הצליח למנוע את הרצח בכיכר והתאבד.

יואב קוריאל סוגר את הדלת בנוהל אבטחת אישים



יואב קוריאל נמצא ישוב על כיסא במקום אפל כאשר הוא נמצא הוא כבר היה בתהליכים מתקדמים של גופה ממוצעת, כלומר, גופה בת מספר ימים, ואז נערך לו (שוב) טקס הלוויה בבית העלמין ירקונים.

תעודת פטירה של המנוח


הקברן אשר היה באירוע הקבירה הראשוני הגיע אל חלקת הקבר המקורית וגילה כי הגופה אשר קבר באותו אישון לילה איננה, הוא קישר כי בין ליל הרצח של רבין לפעולה ההזויה אשר נדרש אליה באותו לילה יש קשר לגופה המסתורית.

משפחתו אשר ידעה כי יואב קוריאל הוא איש שירות הביטחון אשר תפקידו תמיד היה חסוי לא קישרה את הקשר הישיר בין האירוע שבו נרצח בנם ע"י כוחות הממסד שחיסלו את רבין, למעשה יואב קוריאל הושמד על מנת לחסל ראיות הואיל והוא נקלע לסיטואציה שבין הנהג של שמעון פרס (הנהג של רבין לא נדרש להגיע באותו ערב) לבין יורם רובין.

יואב קוריאל  רצח רבין
אזרח מודאג מספר לעם ישראל מי רצח את רבין



בין כיכר מלכי ישראל לבין איכלוב יש 400 מטר, יואב קוריאל לא הגיע לבית החולים למרות שהיה ברכב השרד עם רבין.

יואב קוריאל צמוד לרוה"מ המנוח

מי נתן את ההוראה ….

כולם יודעים ששמעון פרס רצח את רבין?

יואב קוריאל נרצח ע"י אותו אדם אשר מורדכי קידר סימן כרוצח, יואב קוריאל הוא האיש החסר בפזל של אותו רצח קר של ראש ממשלה בישראל.

הכומתות הצהובות

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 תגובות

  1. שבתאי צבי שפטל 2019-11-01

    אם רק הייתם יודעים כמה הציונים מסתירים ממכם

  2. Motti 2019-11-04

    ברשת מפורסם שתחקירנית "העיר" עשתה לפני כמה שנים כתבת תחקיר, והעלתה שיואב קוריאל כלל לא שירת בשב"כ, הוא ניסה להתגייס אך לא קיבלו אותו, הוא שירת ביס"מ והיה מדריך איגרוף תאילנדי מוצלח.
    אם אפשר התייחסותכם לעניין ובירור הסיפור באופן סופי, תודה!

  3. אברהם 2020-11-09

    התמונות אינן