בין אלשייך לליברמן

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עד לא מזמן היה מפכל אחד העונה לשם רוני אלשייך, הוא היה כל היום בכותרות ואף טרח להתראיין שוב ושוב, ואז כותרת אחת תפסה את כולנו בשוק, הוא רמז כי הופעלו חוקרים פרטיים עליו ועל צמרת המשטרה והנה שוב כוכב ישן חדש עולה בדמות ליברמן זועק את אותו משפט.

מה גורם לכל אחד אשר חוצב בסלע הפוליטי לזורק משפט כאילו הוא זה שנרדף בזמן שהוא עצמו מייצר את כל הבלאגן, בזמנו זה היה אלשייך אשר החזיק שוטר בכיר שהטריד מנית עד שבכץ הורה לו להוקיע אותו מהמשטרה לאחר שהשוטר הבכיר רדף אחרי שוטרת כאשר הוא שיכור ואחז בא בחוזקה.

מפכל המשטרה

והפעם יש לנו את ליברמן, הוא אומנם כוכב ישן אשר העדים שהיו כנגדו נפחו את נשמתם עדן במוות מיוחד שכל אחד היה מקסים מהשני, והיום כאשר ליברמן מייצר בלגן פוליטי הוא שוב משתמש במשפט הנודע או יותר נכון בצמד המילים "חוקרים פרטיים".

פרס והברונית רוטשילד
SHIMON PERES ET BARONNE EDOUARD DE ROTHSCHILD (PRESIDENTE DE CARE INTERNATIONAL) – SOIREE DE GALA "ENSEMBLE – PASTEUR WEIZMANN & CARE INTERNATIONAL POUR LA PAIX DANS LE MONDE" A L'OPERA GARNIER

בזמנו המלך של החוקרים הפרטיים האגודות הנסתרות היה שמעון פרס, לכן הוא כונה בשם "חתרן בלתי נלאה" על ידי הקורבן יצחק רבין, שם היו חגיגות של חוקרים פרטיים, אבל מעולם לא זכינו לשמוע את המשפט מרוח ככה כפי שהוא מרוח היום.
מדוע התקשורת הבולשביקית שהיא לכשלעצמה חוקרת פרטית בעלת אג'נדה, כפי שכולם יודעים, נותנת לצמד המילים "חוקרים פרטיים" את החזית של העיתון, התשובה היא ברורה, הניגוח הפוליטי יותר חשוב מלהחזיק את הקלפים בארון, כולם רוצים פיצוץ וכולם רוצים את נתניהו בחוץ.

אין ספק כי אם ישנם חוקרים פרטיים על ליברמן הגיע הזמן לפתוח מה יש בתיבה, כי אם ליברמן מושחת כפי שכולם רומזים אז מוטב לספר לעם ולהפסיק, אם בכלל, לסחוט אותו באיומים, מצב שבוא כל שר בכיר נאלץ להיכנע לסחיטה באיומים זה מצב בלתי נסבל.

טכנית ליברמן מעולם לא נתפס, חרף היות עדיו מתים באורח פלא לפעמים ימים לפני מתן העדות בבית המשפט (ויש ים של עדות כתובה של העדים, אך בית המשפט מבקש לשמוע את העד בעצמו) נראה כי ליברמן באם עשה זאת, או שעשו זאת בשבילו, הגיע לנחלה.

ליבמן יודע שטלפון חכם זאת סכנת פריצה ושלא כמו ה"חמור" גנץ הוא אינו מחזיק בטלפון חכם, זה לא דבר שמונע מהחוקר הפרטי להגיע אל משתמש הקצה, זה רק גורם לו לקצת יותר עובדה, וזה שליברמן שם את הטלפונים החכמים של הנכדים שלו בחדר למעלה ולא נותן להם להביא את זה לשלוחן לא אומר שהמיקרוגל שלו לא משדר החוצה.

2

אם נכבוש את עזה בשביל שהפטרון של ליברמן, מרטין שלאף, יקים שם בתי קזינו ויחזור לשלוט על האדמות שלו אחרי שהשטח יימסר "לאדלוף מאזן" בדם ילדינו מוטב לא רק לשים חוקר פרטי עליו אלה גם להצמיד לו לווין לתחת.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *