גנץ נכשל, עליו להחזיר את המנדט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מזה מספר ימים שבני גנץ תוקע את המדינה ואינו מקדם שום נושא אשר עתיד לתת אופק מדינה למדינת ישראל, גנץ נכשל במשא ומתן ועליו להחזיר את המנדט עוד הערב.

בני גנץ אשר נשא ונתן עם כל באי הכנסת מחזיק את המנדט סתם וזאת מבלי לקדם כלום, הוא פשוט ממתין ליועמ"ש שיעשה את התפקיד שלו בלחץ התקשורת, אך האם גנץ אשר צרך בעבר טיפולים פסיכולוגים (עפ"י פרסומים זרים) מנסה היום להציל את עורו המולבן מלחץ בעוד טיפולים אשר הציבור אינו חשוף להם?

חירש

המדינה תקועה וזאת כל אזרח מבין, במקום שגנץ יקדם ממשלת אחדות הוא נסחט על ידי גורמים במפלגתו המורחבת שאילצו אותו לחתום על הסכמים משפטים דרקוניים אשר חישקו אותו מכל תנועה פוליטית מהותית, למעשה גנץ מחושק והוא משול לבובה על חוט.

גנץ לא ניצח את הבחירות ואם אם מלך ספרד וכל הפטרונים שלו מחול יספרו לו שהוא אכן ניצח זה לא יעזור, גנץ צריך להראות מנהיגות ולקבל את הרוטציה עוד הערב או להחזיר את המנדט, השעון הפוליטי שלו אוזל בעיקר לאור כך שהוא תוקע את המדינה, רוח השם אינה נחה עליו וגמגומו מורה על טמטומו.

הגיע הזמן שבני גנץ יבין כל הסחר מחר הפוליטי שהוא עושה אינו עולה בקנה מדינה עם שקריו לרוני אלשייך שהביא לו בוכטה של כסף אל תוך הכיס תוך מרמה והפרת אמונים של כל הנוגעים לדבר, כאשר מבקר המדינה יוציא דוח גנץ יהיה עמוק בתוך הבוץ ובין אם יכניס את היד לכיס להשיב את הכסף ובין אם יאלץ לעמוד לדין על מעשיו הנלוזים.

בחדרי חדרים גנץ לא מחליט, הוא לא קפטן, הוא לא מנהיג – הוא רק פיון פוליטי שמשמש לנגח את הימין, גנץ סחיט בין אם דרך הטלפון שלו ובין אם דרך ההטרדות שלו ובין אם דרך השנורריות אשר עשה למשטרת ישראל דרך המימד החמישי, זה שאין עדיין אש, זה לא אומר שאין עשן.


מ מח מזיר את המנדט

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *