כשנשמע שופט בעליון שר "אלינור" של זוהר ארגוב במעמד השבעתו נגד שיש איזון במשפט

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

עוד ועד קולות עולים מן השטח שטוענים כי בבית שמשפט העליון לא רק שיש רובד שמאלני כבד מנשוא אלה גם עודף אשכנזים בלתי מוסבר.

לא ברור כיצד המהפך הושלם ע"י אחינו האשכנזים בעוד הרמב"ם ושלל יהדות ספרד היו מגדולי הדור ההוא ולא היה עליהם חולק, בעוד עכשיו בדורנו אנו נראה כי על כס המשפט עומדים שופטים אשר ידם אינם ידנו ודינם אינם דיננו וצדקתם אינם צדקנו.
אם כך מדוע המצב הזה נמשך כבר יותר משבעים שנה, מדוע אנו שומעים את חורשת האקליפטוס בשבועות השופטים ומדוע אנו רואים את השירה בציבור נשמעת בחדריהם בעוד שירת הקריוקי של שכונת "שערייה" אינה עומדת לפתחו של בית משפט?

הגזענות בעם ישראל היא קשה מנשוא, בעוד אמנון אברמוביץ מכנה את האזרחים "הילידים" ובעל הבית אבי וויס שותק נדמה כי לעיתים בעוונותינו אנו מבינים לליבו של דודו טופז, הרי טופז שקרא לעם צ'חצחים טרח אח"כ לה"אכיל" את העם במה שהוא אהב, בין אם זה היה תת רמה או לא, טופז יותר לא התנשא על העם, אבל אבי וויס מנכל חברת החדשות טורח לתת לעובדיו להשפיל את העם ולא ברור למה הוא עושה זאת.

כאשר מוסד עובד תחת מנהל בכיר ועובדיו סורחים פעם אחרי פעם ואף טורחים לצטט קדיש כאשר נאמר ברגע כי ראש הממשלה יודח והמנהל אינו מגיב למתרחש סביבו ואף טורח להעצים ולהגדיל את השעות של המרואיינים מוטב להבין כי מר אבי וויס מבקש להזדהות עם הדברים ואף להעצים אותם, אחרת היה מזמן מונע את הדבר.

דודו טופז הרגיש גם ככה, דודו טופז כאשר קשר את גורלו בגורל העם ויישר איתם קו חזה בשמאל מדיר אותו מהעבודה, הוא הבין כי המנהלים אינם רוצים אותו כי הוא חלק מהעם הוא הפך ל"יליד" ובכך שעבר טרנפורמצייה שכזאת הוא למעשה הודח מהאפשרות להיות "הראשון בבידור" (מה גם שהשמועה טענה שהוא וחד מיניים זה לא דבר שישודר ביחד).

לאבי וויס יש אג'נדה, אם אתם רוצים שיוויון בין הדעות הוא קודם יביא ערבי לשידור ורק אח"כ מזרחי, זה פשוט כל כך מבחנתו, הרי בגרמניה האשכנזים רצו להיות גרמנים, יתכן ועכשיו הם רוצים להיות ערבים, תראו מה קרה לדן שילון.

האשכנזים אשר התבוללו בגרמניה מתבוללים דרך בתי המשפט היום בארץ ישראל, וזאת בדיוק התופעה שיש בבית המשפט העליון, קודם שופטים ערבים ואולי רק אח"כ איזה שופט דתי ואולי אח"כ אם ירצה הכהן הגדול אהרון ברק יביא איזה מזרחי אחד, כמו שהביאו את "בוסקילה" לנהל את השמאל .. אותה קונספציה אותה תופעה, אם מזרחי אז שיהיה "אוכל בתחת" כמו אסי עזר או נדב אבקסיס.

בן אם דחקו את דודו טופז לפינה הסופית שלו, ובין אם טופז החליט על דעת עצמו כי האלימות היא הרעיון המתבקש – מה שפסול מיסודו – היות ואלימות היא יסוד כרסום הדמוקרטיה, נדמה כי הח'ברה מבקשים לקחת לקצה את המעשים שלהם ואח"כ להאשים את העם, דומה הדבר כי תיקח לילד קטן את הממתק שלו ואז הוא יתבכיין ומשם קצרה הדרך שאם לא תגיע איתו לפיוס הוא יתחיל להעיף דברים בבית, בכל זאת, זה הממתק שלו.

הניסויים שעושים בחברת החדשות ודרך בתי המשפט בישראל סופם לגרום לכאוס ואז להעניש את הנוגעים בדבר, אין הם רוצים לפשר בין "הילידים" לבין הנאורים, עצם הרעיון כי בהשבעתו של שופט עליון יהודי ישמע צליל "עוד" או משהו שהוא מעבר לתוף מריים יכול לגרום לצרבת של השופטים בעוד אם יהיה שופט "ערבי" הם מבחינתם ישימו כפיה וירקדו דבקה לאות הזדהות.

אמנון אברמוביץ הוא אדם אשר מנצל את נכותו בדיוק כפי שניצל השייח יאסין

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *