מה שהולך בדוחא משליך על העולם

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כאשר אליפות העולם באתלטיקה שובצה בדוחא שבקטאר היה מספר כוונות טובות, והנה עוד כוונה טובה עולה ובאה, עשרות שייכים נותנים מתנות יקרות ערך לנערות המתעמלות, להזכירכם, רוב האתלטיות הם בגיל 18.

כיודע בקטאר ישנם עשירי עולם, כל כך עשירים עד אשר הם מחליקים מתנות למדינות, השייכים הקטארים ידועים בעושרם הרב ובתחביבים של החיים הטובים, מה יותר טוב משוק הבשר של האתלטיות של כל העולם, ועל מנת למקסם את יכולת הבחירה האצטדיון כולו רושת במצלמות עד לרמת הנתיק.

העולם מכיר בשאיפה האיסלמית להתפשט בכל רחבי תבל, אך מה שקורה בדוחא הוא מעבר לכל ספק "שוד" הנערות הגדול בהיסטוריה, אחרי האימונים המפרכים ולאחר התחרויות ישנם טקסים מרהיבים והזמנות של גורמים עשירים בממלכה לשלל נערות חטובות אשר מגיעות ממדינות שבחלקם אין עושר, החל מהוגנדה ועד אוקראינה, הנערות האלו שחובות ערב עילאי של העשירון העליון מתוך האולטרא אלפיון שבעולם פשוט פותחות רגליים.

ערב ערב הציד נמשך, ערב ערב נערכים למשגלים אשר מלווים באלכוהול ומסיבות אדירות ופרטיות, השייכים לא חוסכים ואף ישנה נהירה אדירה של סולטנאים רבים מכל רחבי המזרח התיכון היות והידיעה התפשטה לה, והנערות התימימות צריכות להחליט בעוד זמן קצר האם הן משייכות לרוץ על גבעות קניה או שהם הופכות לנתינות של השייך.

הקאטרים לא חסכו בכלום, הם הביאו הכל מהכל, הם שמו את מיטב הפאר על השולחן של התחרויות, אם מפיק סביר מראה למפעיל האתלטיקה מה הם הדרישות על מנת להגיע אל התוצאה הרצויה ברמת איכות התחרות, הקטארים לקחו את מיטב הפאר הטכנולוגי העולמי, ההשקעה האדירה שלהם על מנת לרצות את השוק העולמי מביאה אותם אל הפסגה, הם פשוט נתנו לעולם את כל הכלים על מנת להגיע לתחרות הכי מקצועית שיש, ובדרך הם שודדים את נערות העולם ומשבחים את הגזע.

לקחת נוצרייה חטובה ישירות אל תוך ארמון המלוכה זה דבר שיכול לתת נוף אדיר בארמון, השאלה היא מה טיב היחסים של אותה נערה "שתולה" עם מערכת הביטחון בארצה.

אליפות העולם באתלטיקה

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *