בחירות רביעיות

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

כן, לא טעינו, אומנם עוד לא הוכרז על בחירות שלישיות וכבר אנו מכריזים על בחירות רביעיות ביוני, הרי הבחירות הבאות יהיו לכל המאוחר במרץ 20 וכמובן שעד אז העם עוד יגלה את עצמו מחדש.

זוכרים אייך בסקרים לפתע יד מכוונת דאגה כי יהיו לעוצמה יהודית 5 מנדטים בעוד הם בכלל לא היו אמורים לעבור את אחוז החסימה, אז הנה לפתע החלו שקרני הבניה החופשית להעצים את הקונספציה כי אם גדעון סער יהיה המועמד אז ללכוד יכנסו 50 מנדטים, טוב נו, ברור לכם שהם בוחשים בקולות הימין וכל הזמן על מנת להקטין את הגוש.

אהוד ברק



ראו מה הם עשו עם ליברמן, על מנת להמחיש כמה עמוק הבליל התקשורתי בתוך הימין אפשר פשוט להציץ בדבריו של דרוקר שאמר כי הוא יבחר בליברמן וזה אחרי שהאחרון טען בזמנו לאי אמינות של ליברמן בענייני כספי הציבור שעברו דרך בכירי מפלגתו, אותו הדבר נעשה בזמנו על ידי התקשורת בנושא אריק שרון ומליוני הדולרים אשר נמצאו בחשבונו.

בבחירות שיביאו במרץ לא תיהיה הכרעה, אבל היא תיהיה קרובה יותר מהבחירות האלו (לכנסת ה 22) וכמו שנעמיק עם תקופת הזמן יתגלו הפרשיות של גבי אשכנזי, השקרים של לפיד, וכמובן הגנבה של גנץ (לכאורה) דרך המימד החמישי.

אהוד ברק



עוד מעט יוחלף פרקליט המדינה ומסכת החקירות שמנע שי ניצן יאלצו להיחשף דרך גורמים בכירים מאוד בתקשורת ובאנשים טובים שבאזרחות, לא תתקיים חקירה חד צדדית כנגד אדם אחד בלבד כבנימין נתניהו בעוד השאר ישבו להנאתם בצד, עוד בימים שאולמרט חיכך את ידיו בחיוך עם סיגר בצד במלון הולילנד כאשר שמע בשורות שונות ומשונות על עמיתיו הפוליטיים כבר אז ניתן האות.

אולמרט האשים בזמנו את ברק בשחיטות ואהוד ברק לא תבע אותו תביעת דיבה, הרי ברק יכל להכניס לו משפטית על הממצאים של אולמרט עצמו, אבל ברק בחר לשתוק כי ידע שהפרקליטות לא תעשה דבר ועד היום הוא חוגג עם הכסף של הפדופיל ג'פרי אפשטיין.

אהוד ברק



בתצהיר השקרי שהגישה העובדת של יאיר לפיד יש מספיק להכניס אותה לכלא ל 8 שנים בפועל או לחילופין להפוך אותה לעד מדינה, זה כבר מצוי בידי גורמים בכירים אשר מנסים למרוח את העסק על אשר יהיה התיישנות כפי שתמיד דאגה ליאת בן ארי לעשות, אך הפעם הקולות עולים ממבקר המדינה הם קולות קשים מנשוא לאנשים בדמות גנץ וליברמן.

עוד בחירות ועוד בחירות עד אשר הימין יעלה על השיטה של שמאל, מי שרוצה ריח מסריח משפטית יקבל אותה לאורך כל השדרה הפוליטית, כמו שבזמנו פרשיות מין זרקו פוליטיקאים כמו מאיר שטרית וחיים רמון הפעם לכסף שרץ יהיה ריח, והריח הזה יהיה מסריח כמו קקי שחור.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תגובה אחת

  1. אליעזר מלניק עו"ד 2020-01-14

    מדוע אי אפשר להעביר את הכתבות המעניינות שלכם לוואטסאפ כדי שאוכל להפיצם לחברים ??