הבריחה המטורפת של בן ארי מהשימוע של ראש הממשלה נתניהו

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

היתכן כי האדם האחראי באם להגיש כתב אישום או לא ואם כן באיזה סעיף לא ימצא בחזית השימוע, האם הקונספציה של מפקד טוב תמיד נותן דוגמה לחייליו אינה עומדת כאשר הפרקליטים מגיעים אל החזית?

בן ארי ברחה, אין מילה אחרת או נוספת לאור המתרחש במחוזותינו, הייתכן כי בן ארי לא יכלה לדחות את הנסיעה שלה? האם לא כך שלא יכלה לדחות את נסיעתה לא היה עדיף לדחות את כל השימוע כולו?

תארו לכם סיטואציה כי בעוד כשבועיים לערך תעמוד בן ארי ותצרח כמו מטורפת בחדרים על מהות כתב האישום אשר עתיד לקום אל מול ראש ממשלה מכהן, דווקא פה הזדקרו שיערותינו כי היתכן כי גוזר ההחלטה לא יהיה צד לשמיעה על הנשפט העתידי?
משול הדבר לאזרח אשר מגיע לכותלי בית המשפט והשופט משחק באינטרנט במקום לשמוע את טענותיו של הקורבן המשפטי, היכולה בן ארי אחרי הכל להיות צד בתוך המפץ המשפטי הזה או שמה היא עושה תרגיל מקצועי ביותר, בורחת ואז תגיע במלוא עצמתה ותיסחט את הלימון על הראש של היומע"ש.

אין ספק כי בן ארי משתינה על עם ישראל מהמקפצה

הרי כולנו חזינו מה היה עם רות דוד הפקליטה הסוררת שנתפסה על חם עושה עסקים עם רונאל פישל וסוחטת על אלון חסן, אממה, עד עכשיו הפרקליטות ממוססת את התיק נגדה ורוב הסעיפים אשר מצויים בתיק כבר נדחקים אל ההתיישנות.

מפקד טוב תמיד נותן דוגמה לחייליו, אבל בן ארי כמו רבין ב 48 שכשל וכמובן 67 שקרס ואף שב 73 היה חוסר במפקדים פסק דדו כי "רבין לא מתאים למלחמה", בן ארי בניגוד לדדו, ברחה לחו"ל על מנת שכשיגיע השעה של הזיכוי היא תגיד לא הייתי שם, אם הייתי נמצאת ההחלטה הייתה שונה, אבל זה לא ישנה לעם ישראל כי בן ארי ברחה.




בן ארי היא כמו ילדה קטנה אשר מלשינה על חבריה לכיתה ואז שמגיעים לבדוק את הדברים על בוריים היא עושה עצמה חולה ולא מגיעה את הכיתה, מה שהתחיל בילדות יימשך גם לבגרות.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *