רצח הזוג במוצא- החוט המשולש

כל התוכן באתר הוא בגדר לכאורה…

מה גורם לבעל לפגע ברעייתו בצורה כה אכזרית ולא ברורה בשעה שישנה תינוקת בבית וכל הראיות מראות כי הזוג חיי חיים טובים וסבירים לפי סרטוני הפייסבוק "המפוברקים" שהזוג כנראה העלה לרשת.

אב שלוקח את ביתו הקטנה אל השכנה ומבקש כוס מים מבלי לפגוע בילדה הוא אב אשר שונה מאבות שנקלעו לסיטואציה נפשית קשה וחיסלו גם את ילדיהם, מדוע האב הזה ריחם על ביתו הקטנה וטרח להוציא אותה מהזירה הקשה, התשובה היא כנראה באישה.

לרוב נשים היו אלו אשר הוכו על ידי בני זוגם לאורך השנים והרבה מאוד שילמו בחיים עקב כך, עם השנים מצא המחוקק דרכים רבות לנסות להקל את המצב בצווי הרחקה ואף מאסרים של בעלים אשר רק נקלעו לוויכוח סוער עם נשותיהם, בתי המשפט והמשטרה לא הקלו על הבעלים ולעתים רבות הבעלים שילמו יתר על המידה עקב ההחמרה הזאת.

האישה שהיית פסיכולוגית במקצועה ואף עבדה במישור זה עם אוכלוסיה רחבה היית מעורה ברזי הכלים אשר עומדים לרשותה ומה בדיוק כוחה אל מול הבעל אשר העבד בעמותת "החוט המשולש" וככזאת היא כבר אמרה מילים שלא השאירו מקום לדמיון?

נשים רבות בלהט הוויכוח צורחות מילים כאחוזות טירוף מבלי להבין את גודל הדבר, גברים רבים אשר רואים את נשותיהם מקללות אותם ואף מאיימות בלקיחת הילדים וגביית כספים ואף שהם לא באמת מתכוונות למהלכים האלו הן מעוררות דפוס פסיכולוגי שמשחרר חומר במוח שגורם לבעל להיכנס למצב אובדני ובכך להשמיד את האישה ולעתים גם את הילדים.

עם השנים אנו רואים כי הבעיה אינה נגמרת, אומנם ישנם מאסרים של גברים, אך רצח הנשים אינו פוסק, חלק המנשים נרצחות כאשר הן מעדיפות לחיות בקרבת בן זוג אחר וחלק פשוט מאסו ומבקשות להמשיך הלאה, אך רוב הרציחות מתבצעות בשעה נקודתיות של "לחץ" מצב האישה על המוח של הגבר ובכך היא מביאה את המצב לקיצוניות כיוון שהיא כנראה נשענת על יותר מדי סרטים וסיפורים.


בסיפור שלנו יש צער עמוק, אבל נראה כי האישה אשר מכירה את כל התהליכים, והבעל אשר עזר לנוער בסיכון ידעו בדיוק מה עלול לקרות אם העסק משתבש, היא תזרוק אותו מהבית ותיקח לו כסף 20 שנה על הילדים ותזדיין עם גברים אחרים על המיטה שלו תיתן לו ימים של חסד לראות את הילדה באם הוא יתנהג יפה וכמובן שהוא יחיה כמו כלב בקרבת מקום באם הוא רוצה לראות את ביתו הקטנה.

הבעל שכנראה מכיר את הנושא על בוריו ורואה יום יום שעה שעה מכרים שכאלה, חסך את התהליך וסגר את הסיפור, ועל זה נאמר שתיקה שווה זהב, עדיף שנשים יסתמו מעט את הפה בעיקר ברגעים קשים של מחלוקת וזאת על מנת לתת לדפוס הפסיכולוגי לעבור ושאם זה יגמר, תגמרו את זה יפה.

ומה הקשר של "החוט המשולש?"

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *